افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

غیبت سعید مهری در تیم فوتبال پرسپولیس سوژه داغ شد

  • کد خبر : 371442

به گزارش خبرنگار ورزشی آیونا به نقل از ورزش سه، با توجه به محدودیت لیست بازی، ترکیب ستارگان سرشناس در هر بازی به موضوعی جذاب برای هواداران تبدیل شده است. در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم، مرتضی پورعلی گنجی و ایوب آلمود دو خط خطی بودند که به دلیل مصدومیت از سوی پرسپولیس مجبور شدند و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی آیونا به نقل از ورزش سه، با توجه به محدودیت لیست بازی، ترکیب ستارگان سرشناس در هر بازی به موضوعی جذاب برای هواداران تبدیل شده است.

در دیدار پرسپولیس و آلومینیوم، مرتضی پورعلی گنجی و ایوب آلمود دو خط خطی بودند که به دلیل مصدومیت از سوی پرسپولیس مجبور شدند و علاوه بر آنها میلاد سرلک و سعید مهری نتوانستند به نیمکت برسند.

آخرین خرید سرخپوشان در تابستان، سعید مهری بود که با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست و باعث شد تا سینا اسدبیگی از لیست پرسپولیس خارج شود.

مهری

با این حال گاریدو او را از لیست دیدار مقابل الاهلی و آلومینیو کنار گذاشت تا در آستانه دربی نتواند با پیراهن پرسپولیس به میدان برود.

باید دید شرایط و انگیزه این بازیکن به گونه ای خواهد بود که به او اجازه دهند در دربی مقابل تیم سابقش به میدان برود و ستاره دیگری به دست آورد.

سعید مهری در لیست 18 نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل آلومینیوم اراک قرار نگرفت.

سعید مهری جدیدترین بازیکن پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم اراک در فهرست 18 نفره این تیم قرار نگرفت و این موضوع تعجب هواداران را برانگیخت. غیبت مهری در آستانه دربی حساس پرسپولیس سوالات زیادی را درباره وضعیت این بازیکن در تیم جدیدش ایجاد کرده است. بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران این هستند که مهری نتواند در جمع یازدهم ابتدایی این تیم حضور داشته باشد و در دربی هم حضور نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.