افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بازگشایی مدارس با آمادگی کامل/700 هزار دانش آموز در مدارس حضور یافتند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 371419
بازگشایی مدارس با آمادگی کامل/700 هزار دانش آموز در مدارس حضور یافتند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر علی مطهری صبح یکشنبه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دانشکده توحید ارومیه افزود: در این تعداد مدرسه 27 هزار و 260 کلاس درس برای حضور دانش آموزان تدارک دیده شده است. وی با اشاره به تکمیل کامل مقدمات ثبت نام، سفارش کتاب و اجرای طرح های بهبود فضای آموزشی […]

به گزارش خبرنگار مهر علی مطهری صبح یکشنبه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دانشکده توحید ارومیه افزود: در این تعداد مدرسه 27 هزار و 260 کلاس درس برای حضور دانش آموزان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به تکمیل کامل مقدمات ثبت نام، سفارش کتاب و اجرای طرح های بهبود فضای آموزشی در 24 منطقه آموزشی آذربایجان غربی، افزود: در برخی حوزه ها البته نواقصی داریم که رفع می شود.

مطهری در خصوص آماده سازی فضای فیزیکی مدارس آذربایجان غربی گفت: تابستان امسال در قالب طرح نوسازی مدارس شهید عجمیان 213 مدرسه با 2600 کلاس درس نوسازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: اداره کل نوسازی علاوه بر تعمیرات اساسی 21 مدرسه و 160 کلاس درس، بهسازی سرویس های بهداشتی نیازمند تعمیر و ساخت را نیز در دستور کار خود قرار داد و 50 آبنما به این اداره اضافه شد. این تابستان است.

مطهری از تحویل 17 پروژه در قالب 100 کلاس درس برای آموزش و پرورش آذربایجان غربی در سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان مهرماه 70 پروژه با 330 کلاس درس برای آموزش و پرورش تحویل داده می شود.

وی با اشاره به اضافه شدن یک هزار و 200 کلاس درس به فضای آموزشی آذربایجان غربی در سه سال اخیر افزود: البته این استان همچنان با مشکل فضای آموزشی مواجه است و امیدواریم با تلاش ویژه وزارت آموزش و پرورش بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده در این زمینه اقدام کنیم. شاهد جهش در ساخت مدارس در استان خواهیم بود.

وی افزود: در روزهای اخیر 24 چمن مصنوعی و یک چمن طبیعی در سرانه حوزه ورزشی به بهره برداری رسید اما همچنان با میانگین کشوری فاصله داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: از نظر نیروی انسانی وضعیت متعادلی را در استان شاهد هستیم و ظرفیت خوبی در آغاز سال تحصیلی جدید به نیروی انسانی استان تزریق شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.