افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
7

گزارش: WVU QB JT Daniels به دنبال انتقال به برنامه چهارم

  • کد خبر : 3714
گزارش: WVU QB JT Daniels به دنبال انتقال به برنامه چهارم

یک کوارتربک دیگر Power Five وارد پورتال می شود. ویرجینیای غربیکوارتربکجی تی دنیلزجدیدترین بازیکن Power Five است که وارد پورتال انتقال شده است، به گفته پیت تامل از ESPN، او را به ترک Morgantown پس از تنها یک فصل با Mountaineers تبدیل می کند. دانیلز، 22 ساله، پس از توقف در USC و جورجیا قبل […]



یک کوارتربک دیگر Power Five وارد پورتال می شود.

ویرجینیای غربیکوارتربکجی تی دنیلزجدیدترین بازیکن Power Five است که وارد پورتال انتقال شده است، به گفته پیت تامل از ESPN، او را به ترک Morgantown پس از تنها یک فصل با Mountaineers تبدیل می کند.

دانیلز، 22 ساله، پس از توقف در USC و جورجیا قبل از پیوستن به ویرجینیای غربی، ممکن است به خوبی برای چهارمین برنامه متفاوت خود مقید شود. طبق گفته ثامل، او احتمالاً یک سال از واجد شرایط بودن باقی خواهد ماند، اما اگر به دلیل مصدومیتی که در سال 2019 متحمل شد، پیراهن قرمز پزشکی دریافت کند، دو سال فرصت خواهد داشت.

در فصل گذشته، دنیلز اکثر ضربه‌های ناگهانی را در پشت مرکز برای کوهنوردان انجام داد، و 2107 یارد، 13 تاچ داون و 9 مهار را انجام داد و 61.2 درصد از پاس‌های خود را تکمیل کرد. با این حال، او در برابر هر دو ایالت آیووا و اوکلاهاما تلاش کرد و در نتیجه برای گرت گرین دانشجوی سال دوم نیمکت نشین شد.

ویرجینیای غربی فصل را با نتیجه 5–7 به پایان رساند و در رده دوم جدول 12 بزرگ قرار گرفت.

دنیلز، یکی از استخدام‌کنندگان پنج ستاره سابق، از زمان شروع کار خود به عنوان یک فرد مورد علاقه در USC، یک سفر دانشگاهی نسبتاً پرفراز و نشیب داشته است. او دو سال را با تروجان‌ها گذراند، اما برای اولین بار پس از مجروحیتش که منجر به ظهور Kedon Slovis شد، وارد پورتال شد – که بعداً برنامه Pac-12 را نیز ترک کرد.

دنیلز سپس راهی جورجیا شد، جایی که در نیمه دوم فصل 2020 شغل اصلی را به دست آورد و بولداگ ها را به پیروزی در کاسه هلو هدایت کرد. با این حال، تلاش‌ها برای شروع کمپین 2021، کربی اسمارت را به سمت استتسون بنت، که برنامه را به قهرمانی ملی رساند، روی آورد.

دنیلز که اکنون برای سومین بار در دوران حرفه‌ای خود در کالج انتقال می‌یابد، به تعدادی دیگر از مدافعان پاور پنج در پورتال می‌پیوندد، که همه آنها در هفته‌های آینده برای کسب جایگاه رقابت خواهند کرد.

  • CFB بیشتر:جوایز UVA به بازیکنانی که در ماه گذشته تیر خورده و کشته شدند
  • گزارش: دیون سندرز دو سرمربی سابق P5 را استخدام می کند
  • شانس برای هر بازی فوتبال کالج در سال 2022-23
  • برای پوشش بیشتر ویرجینیای غربی، بهاکنون کوهنوردان. 





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.