افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

تخفیف، سرگرمی و جوایز در کمپین بازگشت به مدرسه فروشگاه هایپر استار

  • کد خبر : 371385
تخفیف، سرگرمی و جوایز در کمپین بازگشت به مدرسه فروشگاه هایپر استار

هایپر استار در کمپین “بازگشت به مدرسه” خود برای سال تحصیلی جدید تا 45 درصد تخفیف برای محصولات مرتبط ارائه می دهد. در این کمپین علاوه بر امکان خرید حضوری، امکان خرید اینترنتی و بهره مندی از تخفیفات ویژه از طریق اپلیکیشن “اسنپ مارکت” نیز تسهیل شده است. در این کمپین مسابقات و سرگرمی های […]

هایپر استار در کمپین “بازگشت به مدرسه” خود برای سال تحصیلی جدید تا 45 درصد تخفیف برای محصولات مرتبط ارائه می دهد. در این کمپین علاوه بر امکان خرید حضوری، امکان خرید اینترنتی و بهره مندی از تخفیفات ویژه از طریق اپلیکیشن “اسنپ مارکت” نیز تسهیل شده است. در این کمپین مسابقات و سرگرمی های مختلفی برای کودکان و خانواده هایشان تدارک دیده شده است.

از اواسط تابستان امسال شور و نشاط خاصی در فروشگاه های زنجیره ای هایپراستار به چشم می خورد و شهروندان شهرهای مختلف شاهد اجرای کمپین هایپر استار برای شروع سال تحصیلی جدید هستند که شهروندان را به خرید جدید دانشگاهی دعوت می کند. سال 1403 این فروشگاه.

جوایز کودکان در مسابقه نقاشی هایپراستار

هایپر استار در جشنواره «بازگشت به مدرسه» که از 23 مرداد ماه آغاز شده و تا 23 اکتبر 1403 ادامه دارد، علاوه بر تخفیف های تا 45 درصدی برخی محصولات، مسابقات و سرگرمی های مختلفی را برای خانواده ها و فرزندانشان تدارک دیده است و در نهایت ، از طریق قرعه کشی، 100 شارژ، 500 هزار تومان، 2 تبلت و یک عدد آیفون هدیه. این کمپین شامل ارائه تخفیف های ویژه برای خرید لوازم التحریر، کوله پشتی، لوازم التحریر، کفش، مواد غذایی و برخی لوازم سبک می باشد.

جایزه آیفون برای خاطرات مدرسه و دانشگاه

Hyperstar همچنین یک مسابقه متفاوت برای به اشتراک گذاشتن خاطرات مدرسه و دانشگاه ایجاد کرده است و به کسانی که در این مسابقه شرکت می کنند یک آیفون 13 هدیه می دهد. فرصت شرکت در این مسابقه تا هفتم می باشد و کسانی که قصد شرکت در آن را دارند می توانند پیج را فالو کنند. هایپر استار اینستاگرامخاطره خود را در پست مربوط به این مسابقه در قالب کامنت منتشر کنید.

شایان ذکر است که کمپین بازگشت به مدرسه در سراسر کشور در تمامی هایپرمارکت ها و سوپرمارکت های هایپراستار (به جز فروشگاه کالارآباد) در حال اجراست. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن نزدیک ترین شعبه این فروشگاه های زنجیره ای می توانند به آن مراجعه کنند وب سایت هایپر استار یا به صفحه اینستاگرام آنها مراجعه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.