افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

شلیک ده ها موشک به پایگاه رمات داوود/ بیش از 300 هزار صهیونیست به پناهگاه ها گریختند

  • کد خبر : 371380
شلیک ده ها موشک به پایگاه رمات داوود/ بیش از 300 هزار صهیونیست به پناهگاه ها گریختند

این پایگاه نظامی یکی از 3 پایگاه اصلی نیروی هوایی است. رژیم صهیونیستی در عملیات های خود به ویژه علیه لبنان و سوریه بازوی نیروی هوایی اسرائیل محسوب می شود و در واقع بازوی آن است. صبح امروز (یکشنبه) آژیرهای هشدار در جولان اشغالی، شهر صفد، حیفا، ناصریه و مناطق وسیعی از الجلیل و بر […]

این پایگاه نظامی یکی از 3 پایگاه اصلی نیروی هوایی است. رژیم صهیونیستی در عملیات های خود به ویژه علیه لبنان و سوریه بازوی نیروی هوایی اسرائیل محسوب می شود و در واقع بازوی آن است.

صبح امروز (یکشنبه) آژیرهای هشدار در جولان اشغالی، شهر صفد، حیفا، ناصریه و مناطق وسیعی از الجلیل و بر اساس گزارش ها تا 50 کیلومتری شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد. باران موشکی قرار داده شده است

منابع اسرائیلی نیز از وقوع انفجارهای قوی در شرق حیفا خبر می دهند. آژیرهای هشدار تقریباً در سراسر شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

صدای انفجارهای شدید در اطراف پایگاه هوایی رامات داوود در حیفا شنیده می شود و برخی منابع اسرائیلی نیز از اصابت چند موشک به این پایگاه هوایی در 45 کیلومتری مرز لبنان خبر می دهند.

حزب الله صبح امروز (یکشنبه) در اولین بیانیه خود درباره عملیات علیه دشمن صهیونیستی، در حمایت از مردم مستحکم و استوار فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به تراس اعلام کرد. در پی تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی به چند منطقه لبنان که منجر به شهادت بسیاری از غیرنظامیان شد، مقاومت لبنان با ده ها موشک فادی-1 و فادی-2 به پایگاه و فرودگاه رمات داوود در حیفا حمله کرد.

اندکی پس از آن، حزب الله در دومین بیانیه خود اعلام کرد که مقاومت اسلامی در حمایت از مردم استوار و استوار فلسطین در نوار غزه و همچنین در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنان، برای دومین بار در روز یکشنبه 31 شهریور 1393. فرودگاه رامات دیوید را با ده ها موشک فادی-1 و فادی-2 هدف قرار داده است.

این در حالی است که حزب‌الله دو ماه پیش تصاویری از پایگاه هوایی رمات داوود در شمال فلسطین اشغالی منتشر کرد که توسط پهپاد هدهد جمع‌آوری شده بود و نشان می‌داد که این پایگاه مانند سایر مواضع حساس و حیاتی رژیم اشغالگر قدس اشغالی است. ، زیر آتش موشک های مقاومت قرار گرفته و جزو گروه هدف آنها در داخل سرزمین های اشغالی است.

رسانه های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه از شنیده شدن صدای انفجار مهیبی در مجاورت پایگاه هوایی رامات داوود در نزدیکی حیفا خبر دادند که ناشی از حملات حزب الله بوده است.

از اساس رامت داوود چه می دانیم؟

پایگاه رامت داوود در 20 کیلومتری جنوب شرقی حیفا در شمال فلسطین اشغالی قرار دارد و دورافتاده ترین پایگاه نیروی هوایی اسرائیل در شمال به حساب می آید.

جنگنده ها، پهپادها و بالگردهای رژیم صهیونیستی در پایگاه رمات داوود مستقر هستند. رامات داوید یکی از سه پایگاه مهم هوایی رژیم صهیونیستی است و دارای یک فرودگاه نظامی و چندین اسکادران از جنگنده ها و بالگردهای مختلف است.

بر اساس اطلاعات موجود بیش از 8100 نیروی نظامی در این پایگاه فعالیت می کنند.

اسکادران بزرگ جنگنده ها و بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی در رامات داوود

پایگاه رامات داوید توسط یک دهکده مسکونی خارجی با استحکامات دفاعی احاطه شده است که در فاصله 650 متری قرار دارد. این پایگاه همچنین مجهز به یک مجتمع مسکونی است که شامل حدود 1700 آپارتمان برای افسران و پرسنل پایگاه و خانواده های آنها است. علاوه بر این، امکانات زیادی مانند زمین بازی، مدرسه، مغازه و بیمارستان در این مجتمع مسکونی متصل به پایگاه رامات داوید وجود دارد.

این پایگاه یکی از پایگاه های اصلی ارتش اشغالگر است که گردان هوایی 101 مجهز به جنگنده های اف 16 سی، گردان 105 هوایی مجهز به جنگنده های اف 16 دی، گردان 109 هوایی، دو گردان هوایی پهپاد و یک فروند بالگرد در آن قرار دارد. آنجا پارک شده است

بیش از 300 هزار صهیونیست به پناهگاه ها گریختند

در پی این حمله گسترده، بیش از 300000 صهیونیست به پناهگاه ها گریختند. فیلم فرار به پناهگاه ها در رسانه ها دیده شده است.

علاوه بر این، چندین مورد آتش سوزی در شهر «نتانیا» در شمال تل آویو و همچنین در شهر ناصریه به ثبت رسیده است.

شبکه 14 رژیم صهیونیستی نیز از قطعی گسترده برق در منطقه «العفولا» خبر داد. به گفته منابع عبری زبان، چندین موشک مستقیماً به اهداف نظامی در مرکز فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.