افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

تقویت تنگناهای ارتباطی مهم برای افزایش کیفیت اینترنت

  • کد خبر : 371311
تقویت تنگناهای ارتباطی مهم برای افزایش کیفیت اینترنت

به گزارش بازار، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (یکشنبه 10 مهرماه) در حاشیه مراسم بازگشایی دبیرستان دخترانه فرزانگان در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده گفت. . در دستور کار بهبود کیفیت اینترنت ما به افزایش کیفیت ارتباطات خود معتقدیم. ما تیمی را برای این موضوع تشکیل داده ایم که […]

به گزارش بازار، ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز (یکشنبه 10 مهرماه) در حاشیه مراسم بازگشایی دبیرستان دخترانه فرزانگان در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده گفت. . در دستور کار بهبود کیفیت اینترنت ما به افزایش کیفیت ارتباطات خود معتقدیم. ما تیمی را برای این موضوع تشکیل داده ایم که چندین بعد را تحلیل می کند.

وی بیان کرد: یک سری گلوگاه های مهم در حوزه ارتباطات کشور به ویژه در بخش های بین استانی شناسایی شده که تقویت آنها در دستور کار قرار دارد.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: امیدواریم با تقویت زیرساخت ها مردم احساس کنند که کیفیت ارتباطات ارتقا یافته است. این اقدامات گام به گام پیش می رود و از همکارانم خواسته ام این موضوع را پیگیری کنند.

وی در خصوص برنامه ویژه خود برای ارتقای تجربه کاربری اینترنت گفت: در این بحث دو دیدگاه وجود دارد. ابتدا نظارت خود را در این زمینه تقویت کنیم و قدم بعدی تقویت زیرساخت هاست. دو نیازی که در دوره جدید به وجود آمد را با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور نیز به صورت دوره ای مطالبات مردم در حوزه اینترنت را در جلسات هیات دولت پیگیری و تاکید می کند و ما موظف به پیگیری موضوع هستیم.

وزیر ارتباطات درباره موضوع رفع فیلتر خاطرنشان کرد: شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی محور این بررسی است که تاکنون یک سری جلسات در این زمینه برگزار شده است . همچنین جلسه ای در این باره داشته باشند. پرداختن به این موضوع در دستور کار قرار گرفته و در فضای کارشناسی این کار را انجام دهیم.

هاشمی درباره معرفی رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس افزود: در حال تعامل با آموزش و پرورش هستیم تا این اتفاق که وظیفه ما محسوب می شود، رخ دهد.

وی افزود: در جلسه شورای معاونان یکی از موضوعات جدی که بر آن تاکید کردم این بود که به صورت دوره ای و منظم با خبرنگاران تعامل داشته باشند، با رسانه ها جلساتی داشته باشند و پاسخگو باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371311

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.