افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

علیرضا کاظمی در پیامی اولویت های آموزش و پرورش را تشریح کرد

  • کد خبر : 371299
علیرضا کاظمی در پیامی اولویت های آموزش و پرورش را تشریح کرد

به گزارش رکنا، در متن پیام علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش آمده است: به نام خداوندی که قلم را آفرید و به انسان آموختن آموخت؛ در جلوی مهر مهیج و تقارن آن با سالروز تولد. رسول نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت (صلی الله علیه و آله) و فرزندان پاکش، حضرت امام جعفر صادق […]

به گزارش رکنا، در متن پیام علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش آمده است: به نام خداوندی که قلم را آفرید و به انسان آموختن آموخت؛ در جلوی مهر مهیج و تقارن آن با سالروز تولد. رسول نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت (صلی الله علیه و آله) و فرزندان پاکش، حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و همزمان با هفته وحدت و هفته رشادت ها و فداکاری های بزرگان مردان و زنانی که حماسه این مرز و بوم را آفریدند، به ویژه بیش از 40 هزار معلم و دانش آموز شهید، به روح واقعی معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) سلامت و دراز می فرستیم زندگی با عزت و برکت برای مقام معظم رهبری… از خداوند توفیق روز افزون برای دولت چهاردهم خواستاریم.

بچه های عزیزم! امروز بهار تعلیم و تربیت را در ایران عزیز آغاز می کنیم که کودکان مظلوم فلسطین و دانش آموزان بی گناه غزه در زیر بمب ها و حملات وحشیانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از بدیهی ترین حقوق خود محروم می شوند. چشمان دنیای غریب؛ مجامع بین المللی سکوت اختیار کرده اند و جهان اسلام چشم به راه تفکر پویا و تلاش فراوان آنها برای دستیابی به صلح جهانی است.

امروز عزیزانم که شما این آینده سازان میهن اسلامی سفر معرفتی خود را از پشت نیمکت های کلاس آغاز می کنید، با شعار «برای ایران، برای مدرسه» از هیچ کوششی برای ارتقای نظام آموزشی دریغ نکنیم. زیرا عمیقاً معتقدیم که «مدرسه» مرکز اصلی آموزش و پرورش و مدیران و معلمان قهرمانان اصلی توسعه و پیشرفت کشور هستند.

برای انجام این کار، “بالا بردن جایگاه و وضعیت اجتماعی معلمان”؛ “ارتقای کیفیت و بهبود وضعیت مدارس دولتی”؛ «نیاز به ارتقای مهارت ها همراه با کسب دانش»؛ «کشف، هدایت و ارتقای استعدادهای تحصیلی به ویژه در مناطق محروم» در اولویت برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است و تمام تلاش خود را برای ایجاد فرصت‌های یادگیری متنوع، با کیفیت و منصفانه که حق مسلم همگان است، به کار گرفته است از این سرزمین کار خواهیم کرد.

معلمان و مربیان عزیز!

در این مراسم و آئین ملی آغاز سال تحصیلی از شما فرهنگیان دلسوز و دلسوز می خواهیم با تقویت و تقویت حس اعتماد به نفس و میهن پرستی در دانش آموزان و ایجاد شور و نشاط برای یادگیری، نسل امروز را به بازی درآورید. نقش موثری در رهبری یک ایرانی آباد و سربلند.

دانش آموزان عزیز!

برای رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه از هیچ کوششی دریغ نکنید و بدانید که دستاوردهای فردای ایران عزیز حاصل تلاش امروز شماست.

خانواده های عزیز و اولیای دانش آموزان!

امیدواریم همان طور که «مدرسه» را خانه دوم فرزندان خود می دانید، «خانه» را نیز مدرسه دوم آنان بدانید و در مسیر دانش و توانایی، یار و یاور معلمان عزیزتان باشید.

در پایان از درگاه خداوند متعال برای تمامی مدیران و معلمان عزیز که پیشتازان اصلی تعلیم و تربیت و رسالت خطیر انبیاء هستند و دانش آموزان عزیزی که آینده سازان ایران اسلامی هستند آرزوی توفیق روزافزون دارم. ، سلامتی، موفقیت و سربلندی.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.