افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

بلای وحشتناکی که این بیوه سیاه بر سر 4 شوهرش آورد/عکس

  • کد خبر : 371284
بلای وحشتناکی که این بیوه سیاه بر سر 4 شوهرش آورد/عکس

بیوه سیاه‌پوست که متهم به آزار شوهرانش بود به دلیل قتل شوهر چهارمش به حبس ابد محکوم شد. در ژوئن 1994، کارآگاهان پلیس بریتانیا درگیر مرگ مشکوک یک مدیر تبلیغاتی به نام جولیان وب در خانه اش در داگلاس کلوز شدند. بلافاصله به محل حادثه رسیدند و تحقیقات را آغاز کردند. اگرچه تحقیقات نشان داد […]







بیوه سیاه‌پوست که متهم به آزار شوهرانش بود به دلیل قتل شوهر چهارمش به حبس ابد محکوم شد.



در ژوئن 1994، کارآگاهان پلیس بریتانیا درگیر مرگ مشکوک یک مدیر تبلیغاتی به نام جولیان وب در خانه اش در داگلاس کلوز شدند.

بلافاصله به محل حادثه رسیدند و تحقیقات را آغاز کردند. اگرچه تحقیقات نشان داد جولیان به مرگ طبیعی فوت کرده است، اما یکی از کارآگاهان پلیس بریتانیا به بررسی این پرونده ادامه داد.

تحقیقات علت مرگ را فاش نکرد. اگرچه تحقیقات در مورد این مرگ تا سال 2000 ادامه داشت، اما پلیس ساسکس به دلیل رسیدگی به پرونده ربوده شدن و قتل یک دختر مدرسه ای تحقیقات را متوقف کرد تا اینکه در سال 2001 از سر گرفته شد.

در جریان تحقیقات، جعبه ای از وسایل جولیان کشف شد که حاوی نامه هایی به دون هادسون، یکی از دوستانش در فلوریدا بود. پلیس بلافاصله تحقیقات خود را برای شناسایی دان آغاز کرد.

پلیس او را به عنوان مظنون قتل جولیان می خواست.

به این ترتیب داون پیدا شد و در بازجویی پلیس گفت: در یک سفر ماهیگیری با جولیان آشنا شده و نامه های مختلفی رد و بدل شده است.

قتل

او همچنین به پلیس گفت که اندکی پس از مرگ جولیان، دنا با او تماس گرفت و به او اطلاع داد که جولیان بیش از حد کاری تند خورده و مرده است.

به این ترتیب پلیس در سال 1399 دنا 43 ساله را که سه بار ازدواج کرده بود و هر بار با همسرانش بدرفتاری کرده بود، به اتهام قتل آخرین همسرش دستگیر کرد.

او در اعترافات خود به پلیس گفت که جولیان را با ترکیبی کشنده از کپسول های ضد افسردگی در غذای مورد علاقه اش، کاری تند مسموم کرده است. بدین ترتیب او به اتهام قتل همسرش به حبس ابد محکوم شد.

منبع: تالاب




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.