افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

این پرستار با چهره مظلومش ابتدا بیماران را فلج می کند و سپس آنها را می کشد / عکس

  • کد خبر : 371218
این پرستار با چهره مظلومش ابتدا بیماران را فلج می کند و سپس آنها را می کشد / عکس

یک پرستار تگزاس که 10 بیمار را با داروی فلج کننده کشت، به حبس ابد محکوم شد و در پشت میله های زندان سپری می شود. در اوایل سال 2001، مدیران بیمارستان عمومی نوکونا در شهر کوچک روستایی نوکونا، تگزاس، با مرگ عجیب بیماران در حال بهبودی مواجه شدند. در 7 ژانویه 2001، پس از […]







یک پرستار تگزاس که 10 بیمار را با داروی فلج کننده کشت، به حبس ابد محکوم شد و در پشت میله های زندان سپری می شود.



در اوایل سال 2001، مدیران بیمارستان عمومی نوکونا در شهر کوچک روستایی نوکونا، تگزاس، با مرگ عجیب بیماران در حال بهبودی مواجه شدند.

در 7 ژانویه 2001، پس از مرگ ناگهانی جیمی ری هولدر، 65 ساله که به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شده بود و در حال بهبودی بود، سوء ظن ها افزایش یافت. 17 روز بعد، 4 بیمار مسن دیگر فوت کردند.

به نظر می رسید مرگ آنها به دلایل طبیعی باشد، اما این امر مدیران بیمارستان را نگران کرد. در 30 ژانویه همان سال، 2 بیمار مسن 14 و 14 ساله نیز جان خود را از دست دادند.

31 ساعت پس از این حادثه، 2 زن 47 و 35 ساله نیز به طور همزمان دچار نارسایی تنفسی و کاهش اکسیژن خون شدند. مرگ‌های مشابه ادامه یافت تا اینکه تکنسین داروخانه به مدیر بیمارستان در مورد درخواست داروی فلج کننده هشدار داد. اگرچه تحقیقات در مورد این موضوع ادامه داشت، 11 مورد مرگ در دسامبر و 14 در ژانویه رخ داد.

پرستار

در 4 فوریه، جسد بی جان EA Jackson، 92، پدربزرگ همسر پرستار ویکی داون جکسون، در اتاقش جسد پیدا شد. مرگ مشکوک او باعث شد مقامات بیمارستان به پرستار مشکوک شوند و FBI را درگیر کنند.

کارآگاهان تحقیقات مخفیانه را آغاز کردند و متوجه شدند که 14 ویال دارو مفقود شده است. آخرین مرگ که در 29 بهمن رخ داد، شبهات پلیس را به قطعیت تبدیل کرد.

در کالبد شکافی دانلی رید، بیمار 61 ساله، مشخص شد که به او مواد مخدر تزریق شده است. یکی از پرستاران ویکی را دیده بود که چیزی به سر بیمار تزریق می کند.

در 20 فوریه 2001، ویکی توسط FBI مورد بازجویی قرار گرفت و در همان زمان، افسران پلیس سرنگی پر از مایع را در سطل زباله در خانه او پیدا کردند. در ژوئن 2001، اجساد 10 نفر از افرادی که در بیمارستان جان خود را از دست دادند، نبش قبر شد و پزشکی قانونی تایید کرد که مرگ آنها ناشی از داروهای فلج کننده بوده است.

بنابراین، در 16 ژوئیه 2006، ویکی به حبس ابد محکوم شد و در زندان کریستینا ملتون کرین در گیتسویل، تگزاس در پشت میله های زندان به سر می برد.

منبع: مینی بان




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.