افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

10 نکته از تیم فرانسه قبل از رویارویی با ایران – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

  • کد خبر : 371200
10 نکته از تیم فرانسه قبل از رویارویی با ایران – خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر ، تیم های ملی فوتسال ایران و فرانسه که صعود خود به مرحله بعدی جام جهانی را قطعی کردند، امروز از ساعت 18:30 در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در زیر 10 نکته از تیم فوتسال فرانسه را می خوانید. 1- فیلیپ دیالو، رئیس جمهور فدراسیون فوتبال […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، تیم های ملی فوتسال ایران و فرانسه که صعود خود به مرحله بعدی جام جهانی را قطعی کردند، امروز از ساعت 18:30 در آخرین دیدار مرحله گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در زیر 10 نکته از تیم فوتسال فرانسه را می خوانید.

1- فیلیپ دیالو، رئیس جمهور فدراسیون فوتبال فرانسه فوتسال را به عنوان “ورزش شماره یک مدرسه پسران و دختران با نزدیک به 200000 جوان در حال تمرین” انتخاب کرد و این یکی از دلایل توسعه این رشته در کشوری است که به فوتبال معروف است.

2- آنها تصمیم گرفتند جام ملت های اروپا 2026 را میزبانی کنند فرانسوی ها سرمایه گذاری هنگفتی در فوتسال کرده اند. به نظر می رسد بعد از موفقیت فوتبال، برگزاری جام جهانی و بازی های المپیک رویاهای جدیدی در این زمینه دارد. در تیم ملی فوتسال نیز از بازیکنان فنی خوب آفریقایی الاصل استفاده می شود.

3- رافائل رنو این بازیکنان را به ازبکستان آورده است: فرانسیس لوکوکا، سید بههج، مامدو توره، نیکلاس منندز، آرتور چاپتشه، کوین رامیرز، استیو بندیلی، ایوب ساعداوی، نلسون لوتین، عبدالصمد محمد، سهیل محیدین، ایبوت گروس. مامدو توره، اوسین ژیرو.

4- سبک بازی این تیم در جام جهانی صبور، فنی و قدرت بدنی است. در بازی اول سه بار از گواتمالا عقب افتادند، اما در نهایت با نتیجه 6 بر 3 پیروز شدند، تا پایان بازی منتظر ماندند تا ونزوئلا را شکست دهند و در نهایت با نتیجه 7 بر 3 پیروز شدند.

5- فرانسه نیز مانند ایران مقر خود را در هتل “سحید زرافشون” شهر بخارا قرار داده است، در طبقه هفتم این هتل به سبک ایرانی، در و دیوار را با پرچم و بادکنک های کشور خود تزیین کرده اند. امیدوارم فردا بتوانند مقابل تیم ایران که در رده چهارم جهان قرار دارد بازی کنند.

6- این اولین حضور فرانسوی ها در جام جهانی فوتسال jw.org el صعود آنها به مرحله دوم تایید شده و یک دستاورد بزرگ برای فوتسال این کشور است. آنها در ترکیب خود دو بازیکن به نام محمد توره دارند که یکی از آنها در تیم بزرگ بارسلونا بازی می کند.

7- در بازی های دوستانه توانست تیم های خوبی مثل بلژیک، آلمان، کرواسی و هلند را شکست دهد اما شاهکار او قطعا پیروزی مقابل برزیل بود. آنها توانستند در دیداری تاریخی در لیتوانی با نتیجه 3 بر 2 برزیل را شکست دهند.

8- رافائل رنو که به عنوان معمار بزرگ فوتسال فرانسه شناخته می شود، سال گذشته در مصاحبه ای با روزنامه گاردین گفت: فوتسال در فرانسه جدید است، اما استعداد کافی داریم، بازیکنانی که شاید شانس بازی در فرانسه را نداشته باشند. برای درخشش در فوتبال می توانید در اقیانوس فوتسال ماهی خاویار بگیرید. بازیکنان ما بدون ترس بازی می کنند.

9- برخلاف دو بازی اخیر مقابل ونزوئلا و گواتمالا که با لباس آبی وارد زمین شدند، با پیراهن سفید به مصاف ایران خواهند رفت.

10- یکی از برنامه های اصلی فدراسیون فوتبال فرانسه، توسعه فوتسال بانوان در این کشور است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.