افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

پزشکان: اگر خوب کار کنیم فردا وضعیت کشور بهتر از امروز می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 371194
پزشکان: اگر خوب کار کنیم فردا وضعیت کشور بهتر از امروز می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود بیشیکیان رئیس جمهور کشورمان در آغاز سال تحصیلی جدید مدارس کشور با حضور در مدرسه شهید عسکری شیرازی منطقه 18 تهران گفت: مشکل اصلی کشور است. دعواها و دعواهایی است که بر سر مسائل غیرضروری پیش می آید و مشکلات دیگران را بیهوده از بین می بریم و در […]

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود بیشیکیان رئیس جمهور کشورمان در آغاز سال تحصیلی جدید مدارس کشور با حضور در مدرسه شهید عسکری شیرازی منطقه 18 تهران گفت: مشکل اصلی کشور است. دعواها و دعواهایی است که بر سر مسائل غیرضروری پیش می آید و مشکلات دیگران را بیهوده از بین می بریم و در نتیجه قدرت و قدرت ما کاهش می یابد.

وی افزود: در نتیجه کاهش قدرت نمی توانیم مشکلات مردم را حل کنیم و در عین حال نمی توانیم در برابر دشمنان خود متحد شویم تا آنها نتوانند به کشور ما طمع کنند زیرا این وحدت ماست که می تواند کشور ما را بسازد. خیلی قوی تر از الان ما در آن قرار گرفتیم.

رئیس جمهور ادامه داد: دشمنی، بد گفتن و به هم ریختن همدیگر باعث ویرانی کشور می شود و حتی در خانواده ها باعث ویرانی و نابودی خانواده ها می شود، به همین دلیل باید قلبمان برای همدیگر بکوبد و کاری کنیم که به یکدیگر کمک کنند دیگری برای یکدیگر باشد

رئیس اجرایی کشور خطاب به دانشجویان تاکید کرد: شما باید توانایی انجام این کارها را داشته باشید و اگر در این راه آموزش دیدید چگونه دست به دست هم دهید، فردا که دکتر، مهندس، معلم و رئیس هستید. آن وقت می توانید با همه کسانی که با دوستی و عشق با شما کار می کنند کار کنید و با قدرت پیش بروید و مشکلات کشور را حل کنید.

دکتر گفت: انشاءالله شما هم اینگونه باشید و باید سعی کنیم در این مسیر حرکت کنیم و از شما می خواهم که برای ما دعا کنید.

رئیس جمهور گفت: باید کاری کنیم که شما دانش آموزان خود را به خوبی بشناسید، مهارت کسب کنید، بتوانید و بخواهید افراد موثری برای کشورمان باشید. اگر خوب کار کنیم و بستر لازم را برای تحصیل آنها فراهم کنیم فردا وضعیت کشور بهتر از امروز می شود.

این پزشکان ادامه داد: تلاش داریم ساختار آموزش و پرورش را به گونه ای درست کنیم که استاندارد باشد و فضا و تجهیزات آموزشی فراهم شود.

وی ادامه داد: باید قدردان خانواده دکتر حسن عسکری باشیم که این مدرسه را ساختند تا در امکانات خوبی تحصیل کنید.

رئیس جمهور افزود: باید تلاش کنیم برای همه دانش آموزان چنین امکاناتی ایجاد کنیم و روش آموزشی را به گونه ای طراحی کنیم که خلاق شوند، همکاری کنند، راه حل پیدا کنند، با هم دوست شوند و به فکر مردم فردا باشند.

رئیس اجرایی کشور تصریح کرد: این طرح را در اولین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش خواهیم داشت تا همه دانش آموزان موفق باشند.

رئیس جمهور گفت: مدیران و سیاستگذاران کشور باید فکری به حال این موضوع کنند و در نتیجه عدالت و همه امکانات برای همه مردم فراهم شود. علاوه بر این، معلمان باید دانش و مهارت های خود را به گونه ای ارتقا دهند که دانش آموزان بتوانند به آرامی رشد کنند و افراد خوبی شوند و با هم دوست شوند. فردای کشور با دوستی ساخته می شود.

گفتنی است دانش آموز نجمه آقابابایی فرزند شهید آقابابایی در هنگام نواخته شدن زنگ نمادین آغاز سال تحصیلی رئیس جمهور را همراهی کرد و سپس رئیس جمهور به صورت نمادین از چند کلاس درس بازدید و با دانش آموزان گفتگو کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.