افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

کلاس بدون معلم وجود ندارد/استخدام 1164 معلم در دانشگاه فرهنگیان – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 371188
کلاس بدون معلم وجود ندارد/استخدام 1164 معلم در دانشگاه فرهنگیان – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال صبح یکشنبه در مراسم بازگشایی مدارس که در مدرسه دخترانه هیئت ابرار سنندج برگزار شد، با تبریک بازگشایی مدارس و آرزوی وزیر کشور، اظهار داشت: امروز اولین روز از هفته دفاع مقدس است. ، به نام علم و دانش. وی خطاب به وزیر کشور گفت: تصمیم آگاهانه و […]

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال صبح یکشنبه در مراسم بازگشایی مدارس که در مدرسه دخترانه هیئت ابرار سنندج برگزار شد، با تبریک بازگشایی مدارس و آرزوی وزیر کشور، اظهار داشت: امروز اولین روز از هفته دفاع مقدس است. ، به نام علم و دانش.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: تصمیم آگاهانه و دلسوزانه شما برای شرکت در این برنامه معنوی که آغاز سال تحصیلی جدید است ارزشمند است و ما فرهنگیان و دانش آموزان آن را به فال نیک می گیریم.

وی خاطرنشان کرد: اقدام وی منجر به پایان کار فرهنگی و دوست معلم، دانش آموزی و مؤسسه آموزشی اسماعیل زارعی کوشا به عنوان استاندار سابق کردستان و آغاز به کار چهره دیگری از فرزندان شد. این منطقه نجیب خوشحالیم که استاندار جدید کردستان در مدرسه است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: این رویداد پیام روشنی برای جامعه دارد که برای جایگاه معلم و دانش آموز و علم و دانش مهم است.

ناظمی جلال یادآور شد: خدا را شاکریم که با تلاش چند ماهه حدود 800 نفر از نیروهای آموزش و پرورش کردستان به همراه مدیران و مسئولان اجرایی و با شعار ایران 320 هزار دانش آموز توانستند به مدرسه بروند. دانش آموز و 23 هزار معلم حمایتی و متعهد در 15 هزار کلاس درس ارائه کنند.

اعلام کرد: به رعایت ادب در هنگام ثبت سفارش افتخار می کنیم. و کتاب ها برنامه تحصیلی، ثبت نام دانشجو و غیره بخشی از استان های موفق ما یک کشور بودیم و به بهترین نحو ممکن عمل کرده و معلمان، دانش آموزان و اولیا را راضی کرده ایم.

وی افزود: 1164 جوان در سال جاری مودب از طریق دانشگاه فرهنگیان برای آموزش و پرورش استان قرارداد بسته شد و نیروی انسانی ساماندهی شد تا امسال هیچ کلاسی بدون معلم نماند.

اسکندر مومنی وزیر کشور صبح یکشنبه برای شرکت در مراسم بازگشایی مدارس و مراسم تکریم و معارفه استاندار کردستان در سنندج حضور یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371188

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.