افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مهارت های تحصیلی نباید مانع کار تیمی شود

  • کد خبر : 371177
مهارت های تحصیلی نباید مانع کار تیمی شود

به گزارش بازار، ستار هاشمی امروز (یکشنبه، یکم مهر) در مراسم بازگشایی دبیرستان «فرزانگان» افزود: وظایفی که دانش آموزان فرزانه در کشور دارند نباید صرفاً نگاه تک بعدی باشد و به بحث آموزش و پرورش بپردازد. و آموزش، زیرا این روش راهی است و راه به جایی نمی برد. باید ابعاد مختلف را با هم […]

به گزارش بازار، ستار هاشمی امروز (یکشنبه، یکم مهر) در مراسم بازگشایی دبیرستان «فرزانگان» افزود: وظایفی که دانش آموزان فرزانه در کشور دارند نباید صرفاً نگاه تک بعدی باشد و به بحث آموزش و پرورش بپردازد. و آموزش، زیرا این روش راهی است و راه به جایی نمی برد. باید ابعاد مختلف را با هم دنبال کنیم و در کنار تربیت به مبانی دینی توجه ویژه ای داشته باشیم.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: نکته مهم امروز این است که کمتر به کار تیمی توجه کنیم. مسابقات آکادمیک نباید مانع از کنار هم بودن ما شود. شنیده ایم که می گویند اگر آشپز 2 تا غذا بخورد غذا شور یا بی نمک می شود. نگذارید این ضرب المثلی که مدام می شنویم ما را از کار گروهی باز دارد. یکی از مهم ترین کارکردهای کار گروهی، پذیرش مسئولیت های اجتماعی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: نکته ای که رئیس جمهور در مناظره های انتخاباتی و پس از آن به آن توجه کردند، بحث آشتی است. اگرچه توافق در کلمات ساده است، اما در عمل بسیار پیچیده است و نیازمند رویکرد هم افزایی است.

وی گفت: «اسمارتک نیوز» یکی از شرکت های بزرگ نوظهور در چین است. تعبیری از موسس این شرکت با این عنوان وجود دارد که «من خودم را نه در زمینه فنی و نه در مدیریت خیلی خاص نمی دانم و حتی فکر نمی کنم یک ویژگی برجسته داشته باشم، فقط یک ویژگی دارم. ” توانایی، که افراد باهوش را گرد هم می آورد و مدیریت می کند.» این نشان می دهد که وقتی افراد خلاق گرد هم می آیند، می توانند موفق باشند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: موضوع بعدی ابزار کمک آموزشی است که در دوران شیوع کرونا بسیار فراگیر شد و در مواقعی که امکان حضور در مدارس وجود نداشت توانست کمک کند. نکته این است که این ابزار به تدریج تکامل می یابد و ما از قابلیت های جدید و بدیع برای تعمیق آموزش استفاده می کنیم.

وی افزود: استفاده از هوش مصنوعی یکی از مهمترین درس هایی است که امروزه باید مورد توجه قرار گیرد. به درس های ریاضی توجه کنید زیرا همیشه شما را همراهی می کنند. هوش مصنوعی بسیاری از مشاغل را در معرض خطر انقراض قرار داده است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: اگر امروز در هر زمینه ای شک و شبهه وجود دارد، فقط می توان از هوش مصنوعی استفاده کرد. این فناوری بسیار پیچیده است و در واقع آینده بر اساس آن خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: برای حضور در فضای مجازی برنامه مشخصی برای استفاده از قابلیت های این فضا داشته باشید. گاهی اوقات فرزندان ما بی هدف و به مدت طولانی از این فضا استفاده می کنند، یعنی در پایان روز احساس خوبی ندارند. گاهی ممکن است والدین از روی نگرانی از ما انتقاد کنند، اما باید بدانیم که والدین با محبت ترین افراد هستند.

به گزارش بازار، در پایان این مراسم وزیر ارتباطات 2 سوال مطرح کرد تا به چند پاسخ صحیح تعلق گرفت؛ چگونه می توانیم از ظرفیت هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کنیم؟ ایده شما برای این موضوع چیست؟ سوال بعدی این است که تعریف شما از اینترنت امن چیست و چه پیشنهادی برای این موضوع دارید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.