افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

مامور مخفی پس از خواستگاری شرم آور از زنی مشهدی تحت تعقیب قرار گرفت! + عکس متهم

  • کد خبر : 371137
مامور مخفی پس از خواستگاری شرم آور از زنی مشهدی تحت تعقیب قرار گرفت! + عکس متهم

به گزارش رکنا، در روزهای پایانی شهریور زن جوانی عصبی و نگران وارد کلانتری شفای مشهد شد و راز عجیبی را فاش کرد. وی به نگهبان کلانتری گفت: من و همسرم اختلافات خانوادگی داشتیم تا جایی که تصمیم گرفتیم طلاق آن را گرفتم تا از او جدا شوم. هنوز در حال طلاق بودیم که حدود […]

به گزارش رکنا، در روزهای پایانی شهریور زن جوانی عصبی و نگران وارد کلانتری شفای مشهد شد و راز عجیبی را فاش کرد.

وی به نگهبان کلانتری گفت: من و همسرم اختلافات خانوادگی داشتیم تا جایی که تصمیم گرفتیم طلاق آن را گرفتم تا از او جدا شوم. هنوز در حال طلاق بودیم که حدود 2 ماه پیش در فضای مجازی با مرد جوانی آشنا شدم که خود را “مأمور مخفی” معرفی کرد و عکس هایی با او داشت. سلاح و آن را روی میزش فرستاد. بعد از دیدن آن عکس ها مطمئن شدم که او یک مامور مخفی است. طولی نکشید که با او صحبت کردم و موضوع طلاق را به او گفتم.

«علیرضا» همچنین مدعی شد که با بسیاری از مقامات قضایی و قضات ارتباط دارد و به من قول داد تا دو ماه دیگر از همسرم طلاق بگیرد و مراقب باشد که تمام مهریه ام به حساب بانکی من واریز شود.

زن جوان که دیگر عصبانی نبود، ادامه داد: سپس به بهانه رشوه و بهانه های دیگر 8 میلیارد از من گرفت، حتی در زمانی که پولی برای پرداختش نداشتم، به جای گرفتن پول، وسایل خانه ام را از من گرفت. طلاق هزینه

خلاصه من هم امیدوارم دریافت مهریه مدارک شناسایی و ازدواجم را به او دادم تا زودتر کارهای مربوط به طلاقم را انجام دهد اما پس از مدتی که خواسته های غیرمعمول و نامشروعی از من کرد، به رفتار او مشکوک شدم و برای پرداخت پول سخت گیری کردم. تا اینکه از من پرسید تا مقداری از طلاهایم را به او بدهم! به همین دلیل برای اطمینان از شکایت شما به کلانتری آمدم!

نگهبان کلانتری عکس های مرد 30 ساله با لباس نظامی را دید که هیچ علامتی نداشت.

از سوی دیگر، سرگرد احسان سبقبر که از تجربه پلیسی خود مطمئن بود زن جوان در دام جنایتکار گرفتار شده است، رهبری مستقیم عملیات دستگیری «مامور قلابی» را بر عهده گرفت و از زن جوان بازجویی کرد. با آموزش مقدماتی با او تماس بگیرید و او را در پارک بپوشانید تا طلا را به او بدهید.

دقایقی بعد تصویر متهم حرفه ای در تجهیزات و سامانه های فنی پلیس قرار گرفت و هویت وی فاش شد، در حالی که بررسی های اولیه نشان داد «علیرضا-د» یکی از محکومان تحت تعقیب است که با استفاده از این حیله اقدام به اخاذی کرده است. یکی از شهرهای شمال کشور به 10 سال حبس محکوم شد اما برای اجرای احکام حاضر نشد و در مشهد با ترفند یک مامور مخفی اقدام به آزار و اذیت زنان در فضای مجازی کرد.

عامل جعلی

با توجه به اهمیت و حساسیت این پرونده و احتمال تکرار جنایت، عملیات دستگیری وی با دستورات و دستورات ویژه سردار سرتیپ احمد گردانی (معاون فرماندهی انتظامی خراسان رضوی) و ماموران نیروی انتظامی وارد مرحله جدیدی شد. اداره اطلاعات و تجسس کلانتری با راه اندازی مغازه در اطراف پارک حجاب مشهد منتظر “مامور مخفی قلابی” بود.

ساعتی بعد مرد جوان در حالی که مشغول تماشای خیابان ها و خودروها بود وارد کمین پلیس شد و ناگهان خود را در محاصره پلیس دید.

در بازرسی بدنی از این زندانی فراری، یک گوشی تلفن همراه و چند سیم کارت به همراه مدارک زن جوان (شاکی) کشف و به مقر انتظامی منتقل شد. متهم که با دیدن عکس ها و مدارک غیرقابل انکار چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به افسر پرونده گفت: مدارک شاکی را گرفتم تا کارهای مربوط به طلاقش را انجام دهم و از او وکیل بگیرم به همین دلیل او مبلغی را به حساب بانکی M واریز شد. من به صورت آنلاین با او آشنا شدم و چون سرش شلوغ بود به او کمک کردم تا سرعت کارش را افزایش دهد…

از آنجایی که این زندانی فراری ممکن است مرتکب جرایم دیگری نیز شده باشد، با دستور قضایی از سوی مقام قضایی جهت ادامه تحقیقات پلیسی روانه زندان شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.