افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

راز مرگ یک گربه، راز یک آدم ربایی! / ماجرای وحشتناک ربوده شدن پرستار حیوان چه بود!

  • کد خبر : 371122
راز مرگ یک گربه، راز یک آدم ربایی! / ماجرای وحشتناک ربوده شدن پرستار حیوان چه بود!

به گزارش رکنا، صبح روز ششم شهریور مرد جوانی در حال عبور از پل ولایت بود که متوجه یک دستگاه خودرو پژو با نیمه باز در حاشیه جاده شد. وقتی مرد جوان از روی کنجکاوی به خودرو نزدیک شد و با مشاهده زن جوانی که دست و پایش را داخل صندوق عقب خودرو بسته بود، […]

به گزارش رکنا، صبح روز ششم شهریور مرد جوانی در حال عبور از پل ولایت بود که متوجه یک دستگاه خودرو پژو با نیمه باز در حاشیه جاده شد.

وقتی مرد جوان از روی کنجکاوی به خودرو نزدیک شد و با مشاهده زن جوانی که دست و پایش را داخل صندوق عقب خودرو بسته بود، موضوع را به پلیس اطلاع داد.

زن جوان در اولین تحقیقات به پلیس گفت: وبلاگ نویس هستم و در اینستاگرام تبلیغ می کنم.

تابستان گذشته، زنی میانسال، دو گربه خود، پونی و گارفیلد را نزد من گذاشت تا به مدت دو هفته از آنها مراقبت کنم. اما یک هفته بعد، پونی بیمار شد، او را به دامپزشکی بردم، اما او به دلیل بیماری فوت کرد. زن میانسال وقتی از مسافرت برگشت و متوجه مرگ گربه اش شد، من را مقصر دانست و گفت گربه من سالم است، اما تو به خوبی از او مراقبت نکردی.

از آن روز به بعد مدام مرا با تماس و پیامک تهدید می کرد و به من می گفت که گربه دیگرش، گارفیلد، نیز بیمار است و این همه تقصیر توست. تا 5 سپتامبر، شخصی به من در اینستاگرام پیام داد و از من خواست که به مدت سه هفته از گربه هایش مراقبت کنم. من هم برای گرفتن وقت به خانه او در جنوب تهران رفتم اما به محض ورود همان زن میانسال را با دو مرد دیدم.

دست و پایم را به زور بستند و شکنجه کردند. سپس یک فیلم سیاه و یک فیلم طلایی را برداشتند. تلفن همراه و چیزهای با ارزشی را که با من بود دزدیدند. می خواستند 100 میلیون تومان از خانواده ام بگیرند. گفتند به تو تجاوز کردند و بعد تو را می کشیم و جسدت را در بیابان می گذاریم. اما وقتی همسایه اش متوجه سر و صدای من شد و به جلوی در خانه آمد و من را در حالت وحشت زده و آشفته دید به او گفتند که من عقب مانده ذهنی هستم و مشکل روحی دارم. اما بعد از رفتن همسایه از ترس مرا داخل صندوق عقب ماشین گذاشتند و کنار جاده رها کردند.

انتقام عجیب

با اعترافات زن جوان، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت آغاز شد. در ادامه تحقیقات، کارآگاهان موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند.

آرش مرد جوانی در بازجویی گفت: از مدت ها قبل با زن میانسال آشنا بودم. او با من تماس گرفت و خبر از دست دادن گربه اش را به من داد و از من خواست تا به او کمک کنم تا از دختر پرستار انتقام بگیرد. به دوستم هم گفتم و با هم این طرح را اجرا کردیم.

با اعترافات مرد جوان تحقیقات برای دستگیری زن میانسال و همدستش ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.