افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون گزینش پست های معلم و کارآموز اعلام شد – خبرگزاری پلاس نیوز ایران و جهان.

  • کد خبر : 371094
نتایج تکمیل ظرفیت آزمون گزینش پست های معلم و کارآموز اعلام شد – خبرگزاری پلاس نیوز ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام نتایج آزمون گزینش سمت معلمان و هنرآموزان هنر آموزش و پرورش در تاریخ ۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ با توجه به کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و هماهنگی لازم جهت تامین نیروی انسانی منابع لازم برای تحصیل در سال تحصیلی 1403-1404 به اطلاع داوطلبان مردود در آزمون […]

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اعلام نتایج آزمون گزینش سمت معلمان و هنرآموزان هنر آموزش و پرورش در تاریخ ۴ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ با توجه به کسب مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح و هماهنگی لازم جهت تامین نیروی انسانی منابع لازم برای تحصیل در سال تحصیلی 1403-1404 به اطلاع داوطلبان مردود در آزمون مذکور می‌رسد، باقیمانده ظرفیت‌های خالی 25% و 5% جانبازان و 3% محل‌های معلول و آزاد با رعایت شرایط زیر اعلام می‌گردد:

1) کسانی که به مرحله ارزشیابی تکمیلی معرفی شده اند که دارای سه رتبه (منطقه) بوده و در آزمون نهایی مرحله قبل نیز مردود شده اند.

2) افراد معرفی شده علاوه بر احراز صلاحیت در آزمون شرایط صلاحیت، شرکت در فرآیند ارزیابی تکمیلی و داشتن امتیاز ارزیابی در هر یک از رشته ها، باید دارای تاییدیه صلاحیت های عمومی گزینش نیز باشند.

3) پذیرش نهایی مطابق بند د) بند ششم صفحه 45 دفترچه آزمون فوق از بین پذیرفته شدگانی که در محدوده ظرفیت خالی و بر اساس نتیجه آزمون کتبی به وزارت آموزش و پرورش ارائه می شود. وزن چهل (40) درصد و ارزیابی تکمیلی با وزن شصت (60) درصد بر اساس امتیاز به دست آمده از افراد (نمره نهایی نهایی بالاتر) است.

4) انتخاب و ابلاغ نتایج نهایی این مرحله بدون احتساب سهمیه انجام شده است.

5) انتخاب نهایی در این مرحله با در نظر گرفتن جنسیت انجام می شود.

6) پذیرفته شدگان قطعی از این مرحله موظفند در مهلت مقرر (حداکثر تا روز دوشنبه 11 مهر 1403) به اداره کل آموزش و پرورش استان محل قبولی خود مراجعه کنند. عدم بهبودی به منزله انصراف خواهد بود. مسئولیت عدم حضور بر عهده داوطلب خواهد بود.

7) لیست کد کار محل هایی که ظرفیت آنها در آزمون فوق برای جانبازان 25 درصد و 5 درصد و معلولان و آزادگان 3 درصد می باشد در فراخوان خالی می باشد.

8) نتیجه آزمون تکمیلی (ثانویه) ظرفیت استخدامی ویزای کار تدریس در روز یکشنبه اول مهر ماه 1403 در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور اعلام می شود.

دفترچه کد شغل ظرفیت خالی اعلام نتایج متوسطه (تکمیلی) آزمون گزینش مشاغل معلم و کارآموز سال 1403 آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش و سنجش آموزش کشور منتشر شد. سیستم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.