افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

اولین واکنش ها به راکت اندازهای سنگین بامداد حزب الله – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 371070
اولین واکنش ها به راکت اندازهای سنگین بامداد حزب الله – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از یک عملیات گسترده راکت انداز ها مقاومت اسلامی لبنان امروز با رسانه های داخل و خارج از سرزمین های اشغالی به شمال سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد. در این راستا، وب سایت آمریکایی axios وی نوشت: موشک های دوربرد حزب الله به جنوب. هیفا وی گفت: حمله صبح […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از یک عملیات گسترده راکت انداز ها مقاومت اسلامی لبنان امروز با رسانه های داخل و خارج از سرزمین های اشغالی به شمال سرزمین های اشغالی واکنش نشان داد.

در این راستا، وب سایت آمریکایی axios وی نوشت: موشک های دوربرد حزب الله به جنوب. هیفا وی گفت: حمله صبح امروز حزب الله از نظر عمق مناطق هدف بی سابقه بود.

این گزارش می افزاید: حمله امشب حزب الله، دوربردترین حمله موشکی از اوایل 8 اکتبر تاکنون بود.

از سوی دیگر خبرگزاری دانشگاه ها لبنان به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که رسانه‌ها به دلیل آنچه سانسور و عدم پخش اخبار نظامی خوانده‌اند، از اشتراک‌گذاری جزئیات بیشتر منع شده‌اند.

شبکه رادیویی نیروهای اشغالگر در واکنش به حمله موشکی گسترده حزب الله نوشت: باید توجه داشته باشیم که دو ماه پیش حزب الله فیلمی از پهپاد خود (حدود) بر فراز پایگاه هوایی منتشر کرد. رامت دیوید آن را اعلام کرد و عکس هایی از باند فرودگاه و هلیکوپترها روی آن منتشر کرد.

به گزارش این رسانه عبری، لحظاتی پیش همان پایگاهی که حزب الله در آن زمان به آن نفوذ کرده بود، اکنون هدف موشک های حزب الله قرار گرفت.

از سوی دیگر، خبرنگار نظامی رادیو نیروهای اشغالگر نیز در گزارشی اعتراف کرد که به نظر می رسد حزب الله به خوبی و در واکنش به بازدید وزیر جنگ از این پایگاه در چهارشنبه گذشته هدف گذاری کرده است. رامت دیوید که اکنون حزب‌الله است، سعی کرد پیام خود را با پیامی متضاد منتقل کند. راکت انداز ها این پایه برای همیشه آویو اطلاع دهد

به گزارش رادیو ارتش اسرائیل، حزب الله از این پایگاه اطلاعات کامل دارد. صابر حملات موشکی آنها تصمیم گرفت که پیام خود را به همیشه آویو اطلاع دهد

از طرفی دیگر محورها به نقل از مقامات کاخ سفید، این احتمال وجود دارد که پس از تبادل موشکی اخیر، وضعیت کنترل کنید آن را رها کرده و به یک جنگ فراگیر و گسترده تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.