افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

سیستم در اوج قدرت است.

  • کد خبر : 371067
سیستم در اوج قدرت است.

آفتاب نیوز: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد و این دوران ارزشمند را برهه ای تاریخی در تاریخ ایران اسلامی دانست. همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر […]

آفتاب نیوز:

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد و این دوران ارزشمند را برهه ای تاریخی در تاریخ ایران اسلامی دانست.

همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه ساله با فرا رسیدن سی و یکم شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره بزرگ مردانی که با تسلیت یاران سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به دعای خیرشان پاسخ دادند. ندای «هل من ناصر یانصرانی» امام امت و درگذشته در کربلای ایران اسلامی حماسه ای جاودانه آفرید که در ذهن زنده است.

دفاع مقدس دورانی ماندگار در تاریخ ایران اسلامی و دارای گنجینه های ارزشمند ایثار، ولایتمداری، بصیرت و میهن پرستی است که با رشادت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و بازماندگان دلاور ایران اسلامی با اعتماد سلاح ایمان و در این دوران پرافتخار، برخلاف دوران گذشته، نه تنها بخشی از کشورمان از خاک پاک جدا نشد، بلکه متجاوز تسلیم اراده ملت بزرگ ایران شد.

جنگ 8 ساله توسط دشمنی که تا دندان مسلح بود و از حمایت همه جانبه قدرت های شرق و غرب برخوردار بود و آرزوی فتح تهران را در عرض یک هفته داشت، بر ملت سرافراز و نظام نوپای اسلامی تحمیل شد. . اما رهبری نبوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ایستادگی و پایداری ملت ایران اسلامی و جانفشانی مجاهدان غیور، تمامی محاسبات و نقشه های شوم آنان را باطل کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک سایر نیروهای کشور از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مردمی، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی، علاوه بر توقف دشمن ماشینی جنگی، با برنامه ریزی و اجرای مهم عملیات هایی چون فتح المبین، بیت القدس و طریق القدس، دشمن بعثی را مجبور به ترک خاک میهن اسلامی کرد.

امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجارب ارزنده 8 سال دفاع مقدس و بهره گیری از آموخته های این دوران سرنوشت ساز، تحت تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) علی) و با تکیه بر دانش جوانان و کارشناسان کشوری در رأس اقتدار و قدم قدم بوده است. در مسیر تمدن مدرن همچنان به دنبال اقتدار و عزت است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت را اعلام و هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و مفاخر را گرامی می دارد. جنگ تحمیلی، جانبازان، آزادگان و خانواده های محترم شهدا و رزمندگان. وی تا پایان عمر آماده عزت و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی کشور و اراده عزیزمان است. از هیچ تلاشی دریغ نکن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.