افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

من حقیقت نوراللهی و قلعه نویی را گفتم.

  • کد خبر : 371062
من حقیقت نوراللهی و قلعه نویی را گفتم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هواداران تهرانی رفت و شاگردان یحیی گل محمدی با نمایشی باکیفیت موفق به کسب سه امتیاز شدند. حمید مطهری در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در این خصوص گفت: به هواداران و بچه های تیم تبریک […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هواداران تهرانی رفت و شاگردان یحیی گل محمدی با نمایشی باکیفیت موفق به کسب سه امتیاز شدند. حمید مطهری در پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه در این خصوص گفت: به هواداران و بچه های تیم تبریک می گویم. همه زحمت کشیدند و من گفتم تیم فولاد برای رسیدن به شکلی که می خواهیم به زمان نیاز دارد. ما به دو پنجره نقل و انتقالات نیاز داریم، اما باز هم به خاطر این سه امتیاز به شما تبریک می گویم. تیم آماتور تیم قابل احترامی است و با آنالیزهایی که انجام دادیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما چون 2، 3 هفته بود همه امتیازها را نگرفتیم کمی استرس داشتیم. در این بازی برای حفظ این 3 امتیاز به تغییرات ادامه دادیم و این تاثیری در پیروزی ما نداشت.

سرمربی تیم فوتبال خوزستان بار دیگر درباره صحبت‌های امیر قلعه‌نوی درباره حذف احمد نوراللهی از لیست تیم ملی که در نشست خبری هم به آن صحبت کرده بود، توضیح داد: اگر دیروز صحبت کردم به این دلیل بود که خواستم. “و من مجبور شدم پاسخ بدهم. تمام صحبت هایی که داشتم درست بود. سال خیلی خوبی را با آقای قلانوی سپری کردم و دیروز از ایشان تشکر کردم. سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و امیرخان همیشه به عنوان یک پیشکسوت و مربی تیم ملی مورد احترام من بوده است. کاری که امروز انجام دادند نیز نشان دهنده عظمت آنهاست و من از آنها سپاسگزارم، اما قصد من تخریب آنها نبود و فقط واقعیت ها را گفتم. باز هم از آقای قلانی تشکر می کنم و برای ایشان و تیم ملی شان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری با اشاره به صحبت های هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم فولاد گفت: از زحمات آقای نصیرزاده تشکر می کنم اما آقای گل محمدی بزرگ است و استاد من و سرمربی این تیم فقط آقای یحیی است. پارسال که در تراکتور بودم گفتم به تنهایی به عنوان مربی در کنار آقای یحیی گل محمدی کار می کنم چون از لحاظ اخلاقی و فنی قبول دارم. استراتژی باشگاه مشخص است. من خودم در این 75 روز فقط 2 بار صحبت کردم چون بیشتر از حرف زدن می خواستم عمل کنم و کار عملیاتی کنم. امروز به درخواست خبرنگاران آمدم تا از این زمان و عشق آقای قلانی صحبت کنم.

و افزود: استراتژی باشگاه مستلزم یک دوره زمانی 2 یا 3 ساله برای کاندید شدن تیم است. این تیم تیمی است که قهرمان لیگ و حذفی شده و قابل احترام است. استراتژی ما این است که تیمی باشیم که واقعاً نیاز دارد. بازیکنان ما خیلی تاکتیکی هستند و دیروز گفتم تیم ما به جای نیاز به ستاره، ستاره است و با کار تیمی این را نشان دادیم.

مطهری درباره احتمال جذب بازیکن آزاد در ادامه فصل نیز تاکید کرد: بازیکنان خارجی باکیفیتی را به تیم اضافه کرده ایم و خود یوسو که یکی از بهترین دروازه بان های لیگ است، حتی کولیبالی و شیمبا کاملاً هستند. حرفه ای . . ما فقط نمی خواهیم بازیکن خارجی بگیریم زیرا می خواهیم بازیکنی را به دست آوریم که به کیفیت تیم کمک کند. اگر بازیکنی با استراتژی باشگاه و تفکر کادرفنی همخوانی داشته باشد، قطعا یک بازیکن خارجی اضافه می کنیم و دوست داریم از نظر فنی تیم خود را تقویت کنیم زیرا لیگ نزدیک و سخت است.

وی سومین کلین شیت یوسفوف و فولاد در این 5 دیدار را یادآور شد: در 5 دیدار 3 کلین شیت داشتیم و در 2 دیدار دروازه ما باز شد. همه چیز به دفاع تیم ما برمی گردد و من فقط در مورد دفاع و دروازه بان صحبت نمی کنم و کل تیم در دفاع خوب بود. بازیکنانی که در پیکان هجومی تیم بازی می کنند از وضعیت دفاعی تیم آگاه هستند و این به ما کمک می کند دروازه خود را بسته نگه داریم. هر کودکی نقش و اساس کلیدی دارد.

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371062

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.