افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

جزئیات وام قرض الحسنه 150 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد

  • کد خبر : 371056
جزئیات وام قرض الحسنه 150 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از رشد تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، سرویسی به نام کالا کارت معرفی کرده است که در آن متقاضیان واجد شرایط 150 میلیون توکن وام دریافت می کنند. به گزارش کماپرس به نقل از منبع، افرادی که می خواهند از بانک مهر […]

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای حمایت از رشد تولید و اشتغال زایی و همچنین افزایش قدرت خرید مردم، سرویسی به نام کالا کارت معرفی کرده است که در آن متقاضیان واجد شرایط 150 میلیون توکن وام دریافت می کنند.

به گزارش کماپرس به نقل از منبع، افرادی که می خواهند از بانک مهر ایران وام ۱۵۰ میلیون تومانی دریافت کنند به ضامن رسمی نیاز دارند. این تسهیلات سودی ندارد و فقط متقاضیان آن باید چهار درصد کارمزد بپردازند. افرادی که این سرویس را دریافت می کنند فقط می توانند از فروشگاه های بانک مهر ایران خرید کنند. پس از دریافت این تسهیلات، امکان بازپرداخت آن در زمان های مختلف وجود دارد. مدت بازپرداخت به تشخیص مشتری و بانک شش ماه یا 9 ماه یا 12 ماه یا 18 ماه یا 24 ماه خواهد بود.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۶ میلیون و ۵۱۳ هزار و ۷۳۸ تومان است. سود کل تسهیلات تقریباً 6 میلیون و 329 هزار و 720 تومان خواهد بود. مبلغ وام به اضافه سود حدود 157 میلیون و 889 هزار و 720 تومان است.

نکات مهمی که در هنگام درخواست وام 150 میلیون تومانی باید رعایت کرد

این اعتبار فقط بابت خرید اقساطی کالا پرداخت می شود و بانک مسئولیتی در قبال محصولات خریداری شده توسط وام گیرندگان نخواهد داشت.

همچنین بانک مهر ایران مسئولیتی در قبال قیمت کالاهای مورد نظر متقاضیان و یا موجودی فروشندگان و یا خدمات ارائه شده توسط پذیرندگان ندارد.

ضمناً این بانک به افرادی که بدهی معوق یا چک بلامحل در سیستم بانکی ندارند، تسهیلات مذکور را اعطا می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.