افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

این ویلای پایتخت از ویلای مسی در فلوریدا گرانتر است!

  • کد خبر : 370992
این ویلای پایتخت از ویلای مسی در فلوریدا گرانتر است!

میانگین قیمت مسکن در تهران از متری 80 میلیون تومان عبور کرده است قیمت ملک در مناطق شمالی تهران نیز قیمت خانه های لوکس در محله های مرفه نشین آمریکا افزایش یافته است. ویلایی که 30 سال پیش در حوالی بستان سنبل در محله فرمانیه ساخته شده بود با قیمت 520 میلیارد تومان در یکی […]

میانگین قیمت مسکن در تهران از متری 80 میلیون تومان عبور کرده است قیمت ملک در مناطق شمالی تهران نیز قیمت خانه های لوکس در محله های مرفه نشین آمریکا افزایش یافته است.

ویلایی که 30 سال پیش در حوالی بستان سنبل در محله فرمانیه ساخته شده بود با قیمت 520 میلیارد تومان در یکی از پلتفرم های فروش اینترنتی املاک آگهی فروش شد.

این در حالی است که خانه فوتبالیست معروف لیونل مسی در جنوب فلوریدا آمریکا با 900 متر فضای نشیمن، 8 اتاق خواب، 9 حمام، استخر، سونا، چشم اندازهای دیدنی و حمام 150 متری تنها 500 میلیارد تومان ارزش دارد. ، شامل 50 هزار تومان دلار.

دیوار

در سال 95 قیمت هر مترمربع مسکن در تهران 4 میلیون تومان و «در کمتر از 8 سال این شاخص 20 برابر شد».

در حال حاضر قیمت هر مترمربع مسکن در پایتخت 80 میلیون تومان است و اگر استادی در یکی از دانشگاه های اروپایی کل حقوق خود را پس انداز کند و هیچ هزینه ای برای خوراک و پوشاک نداشته باشد، خرید خانه 100 تومانی 7 سال طول می کشد. خانه یک متری در محله متوسط ​​تهران.

مس

مسکن نیمی از هزینه یک خانواده شهری در پایتخت را به خود اختصاص می دهد و افزایش قیمت این کالای اساسی بیشترین فشار را بر معیشت خانواده وارد می کند.

عباس آخوندی وزیر اسبق راه و شهرسازی وارد دولت شد بازار مسکن و معتقد است قیمت مسکن از سازوکارهای کلان اقتصادی تبعیت می کند و برای حل مشکل مسکن باید با استراتژی ارتباط با دنیا شرایط اقتصاد کلان را بهبود بخشید.

اما هادی عباسی، کارشناس اقتصادی می گوید: مسکن بخشی از اقتصاد کلان است و تمام نهاده های ساخت مسکن در کشور موجود است و با برنامه ریزی منظم ساخت و ساز، علاوه بر مسکن مردم، می توان تورم را نیز کاهش داد.

قانون جهش تولید مسکن مصوب 1400 عرضه زمین، ساخت مسکن و استفاده از مالیات های نظارتی در این بازار را راه حل بهبود بازار املاک می داند و نمایندگان مردمی معتقدند اتکا به این ابزارها می تواند رشد مسکن را کند کند. . قیمت در ایران در بلندمدت

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.