افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

دیگر به دفتر استقلال نمی آیم. اگر الان به خاطر بی احترامی انصراف دادم، می گفتند من جا ندارم!

  • کد خبر : 370966
دیگر به دفتر استقلال نمی آیم. اگر الان به خاطر بی احترامی انصراف دادم، می گفتند من جا ندارم!

به گزارش جهان مانا، پس از اظهارات عجیب داوود حق دوست، مشاور مدیرعامل استقلال که علیه جواد نکونام و نزدیکانش اظهاراتی را مطرح کرد، حالا سرمربی آبی ها نیز به اظهارات حق دوست و نشست خبری او پاسخ داد. نکونام پس از تمرین شب گذشته آبی ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی در […]

به گزارش جهان مانا، پس از اظهارات عجیب داوود حق دوست، مشاور مدیرعامل استقلال که علیه جواد نکونام و نزدیکانش اظهاراتی را مطرح کرد، حالا سرمربی آبی ها نیز به اظهارات حق دوست و نشست خبری او پاسخ داد.

نکونام پس از تمرین شب گذشته آبی ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و توضیحاتی در مورد اتفاقات رخ داده ارائه کرد. مشروح این گفتگو را در ادامه می خوانید:

* امروز آقای حقدوست مشاور آقای سمیعی مطالبی را مطرح کردند. نظر شما در مورد آن چیست؟

-خب خداروشکر صحبت هایی که حدود دو هفته پیش داشتم همه تایید شد و معلوم شد حرفم کاملا درست بوده. متاسفانه این عزیزان نمی دانند که این استقلال است و استقلال باید به واقعیت تبدیل شود. تمام برنامه ریزی هایی که کرده بودند و آینده ای که برای استقلال می دیدند این بود که استقلال به الغرافه، نساجی، داربی و السد ببازد تا مردم اعتراض کنند و نکونام برود.

* بعد از اطلاع از مذاکره مدیریت استقلال با مربی خارجی، فکر نمی کنی بهترین فرصت برای حفظ آبروی جواد نکونام، استعفای او بوده یا واکنشی؟

– ما در ایران زندگی می کنیم و قوانین ما با جاهای دیگر فرق دارد. من به دلیل اتفاقاتی که رخ داده بود و شرایطی که از قبل برای من ایجاد شده بود و به دلیل عدم احترامی که به من شده بود، از مهمانی با الهلال خارج شدم. من این کار را انجام دادم و بلافاصله بعد از بازی با الفیصلی رفتم که می دانید بهترین نتایج برای این باشگاه بوده است. اما اگر الان همین کار را می کردم، می گفتند اسمم اشتباه است. اگر من این کار را نکنم، مواردی که شما گفتید اتفاق می افتد. ما در اینجا کمی دوگانگی داریم. اما من همیشه کار خودم را انجام می دهم. هر وقت می بینم شرایط سخت است و کار درست انجام نمی شود یا نقصی در کارم هست و نمی گذارند کار کنم، سعی می کنم خودم را مهار کنم. به خصوص امسال سعی کرده ام صحبت نکنم و شرایط را برای آرامش استقلال فراهم کنم. اما این تیم برای موفقیت نیاز به تمرکز کامل دارد.

* در آستانه دربی تیم شما نیاز به تمرکز دارد اما آیا این حرف ها در این لحظه درست است؟

– به نظر من در سال 1391 که در استقلال بازی می کردم، در سال 92 جام حذفی را به دست آوردیم. اکنون از سال 1392 تا 1402 یعنی 10 سال گذشته و بین 25 تا 30 جام جم برگزار شده است. استقلال چند تا از این جام ها را برده است؟ متاسفانه ما استقلالی ها از این وضعیت راضی نیستیم. اما همه این موانع و مشکلات باعث شده که بیایم، بلند شوم و کارم را انجام دهم. من برای موفقیت استقلال تلاش می کنم. دو هفته پیش گفتم حرفم درست است. انتظار داشتند مقابل الغرافه شکست بخوریم که اگر شکست می خوردیم می نوشتند استقلال باخت نه جواد نکونام، حالا هرکسی می تواند مربی تیم باشد. ببینید ما بازی کردیم و دیروز یک نفر از باشگاه تیم را دنبال نکرد. منظورم مدیران باشگاه است. آیا ممکن است مدیر عامل تیم تیم را دنبال نکند؟ آنها کجا هستند؟ از آن زمان تاکنون پولی به بازیکنان نداده اند. بازیکنان من نمی دانند امسال چه کار کنند. هنوز یک درصد پولشان را نگرفته اند. برخی از بازیکنان حتی پول سال گذشته را دریافت نکرده اند و برخی منتظر چک هایی هستند که وعده داده شده اما محقق نشد. ما امسال سعی کرده ایم آرام باشیم اما آنها نمی خواهند. تمام صحبت های حقدوست را خود مدیرعامل گفته و من با او تماس گرفتم و این را گفتم و تعریفی ندارم.

*با آقای سامی صحبت کرده اید؟

– بله زنگ زدم جواب ندادند. با این حال، پس از صحبت با آنها، پاسخ خود را دریافت کردم.

*با آقای شهریاری صحبت کردید؟

– من فقط با آقای سمیعی صحبت کردم و مستقیماً به ایشان گفتم که تمام اتفاقاتی که افتاده و صحبت های ایشان به شخص دیگری داده شده است. صحبت هایی که امروز مطرح شد نقطه به نقطه توسط مدیر کل بیان شد. همه این صحبت ها دروغ بود. قبلا هم گفتم این حرف ها اصلا قابل قبول نیست و بی جواب نمی گذارم. بدنساز و فیزیوتراپیست من که در حال حاضر در اتلتیکو مادرید کار می کنند و قبلا در رئال مادرید کار کرده اند. این افراد بر دانش جهانی در زمینه فیزیوتراپی تسلط یافتند و عملکرد فوق العاده ای از خود نشان دادند. سه تا از تیم هایی که من عضوی از آنها بودم اینجا کار می کردند. حالا اگر قرارداد سال گذشته خود را ارائه دهید و اگر آن را امضا نکنید، من خودم کل مبلغ قراردادتان را به شما پرداخت می کنم. شما حتی بلد نیستید 50 هزار دلار بشمارید و بعد می گویید قیمت بدنساز 100 هزار دلار است؟ همانطور که می گویند: “هر چه بیشتر بپردازید، بیشتر می خورید.” قرارداد یک بازیکن به مهارت های فوتبالی او و قرارداد یک مربی به عملکرد او بستگی دارد. آیا همه مربیان 70000 دلار دریافت می کنند؟ اگر 100 هزار دلار است، از فوتبال چه می دانید که اینطور صحبت کنید؟



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.