افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

این زنان زیبا همه همسران رحیم نوروزی بودند / یکی از دیگری کوچکتر! + عکس

  • کد خبر : 370935
این زنان زیبا همه همسران رحیم نوروزی بودند / یکی از دیگری کوچکتر! + عکس

رحیم نوروزی دو بار ازدواج کرده و از دو همسرش جدا شده است. رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان در سال 1346 در رشت به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته ادبیات نمایشی در رشته تئاتر ادامه داد و در دانشگاه سوره تدریس می کند. همسران رحیم […]

رحیم نوروزی دو بار ازدواج کرده و از دو همسرش جدا شده است. رحیم نوروزی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان در سال 1346 در رشت به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد در رشته ادبیات نمایشی در رشته تئاتر ادامه داد و در دانشگاه سوره تدریس می کند.

همسران رحیم نوروزی

ازدواج اول

همسران رحیم نوروزی: رحیم نوروزی در جوانی با هایده حسین زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون ازدواج کرد اما زندگی مشترک آنها با وجود داشتن یک پسر منجر به طلاق آنها شد. هایده حسین زاده دارای لیسانس تئاتر است و در نمایش های زیادی روی صحنه رفته و در سریال پس از باران نقش زری یکی از خادمان ارباب را بازی کرده است.

هایده حسین زاده همسر اول رحیم نوروزی

ازدواج دوم

همسران رحیم نوروزی: رحیم نوروزی پس از جدایی از همسر اولش برای دومین بار ازدواج کرد و آسیه ضیایی بازیگر سینما و تلویزیون همسر دوم او بود. آسیا ضیایی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و سریال آسمان من کار مشترک آنها بود.

آسیا ضیایی چند سالی است که از ایران مهاجرت کرده و شرایط برای او به گونه ای بوده که دیگر به ایران برنمی گردد و به احتمال زیاد این زوج چند سالی است که از هم جدا شده اند.

رحیم نوروزی

آسیه ضیایی همسر دوم رحیم نوروزی

فرزند رحیم نوروزی

رحیم نوروزی از ازدواج اولش با هایده حسین زاده یک دختر به نام پناه دارد. رابطه رحیم، نوروزی و دخترشان پناه بسیار خوب است و بزرگترین دغدغه زندگی رحیم نوروزی دخترش پناه است. دختر این بازیگر علاقه ای به دنبال کردن راه پدرش در دنیای بازیگری ندارد و می خواهد شغل دیگری برای آینده خود انتخاب کند.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370935

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.