افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

دفاع مقدس یک لحظه تاریخی در ایران است

  • کد خبر : 370901
دفاع مقدس یک لحظه تاریخی در ایران است

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، این دوران ارزشمند را برهه ای تاریخی در تاریخ ایران اسلامی دانست. به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمهمه ساله با فرا رسیدن سی و یکم شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و […]

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس، این دوران ارزشمند را برهه ای تاریخی در تاریخ ایران اسلامی دانست.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
همه ساله با فرا رسیدن سی و یکم شهریور ماه و آغاز هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره بزرگانی که به یاری یاران شهدا و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) (ع) به ندای «هل من ناصر یانصرانی» امام امت فرمودند و در کربلا حماسه ای برای همیشه در ایران اسلامی آفریده شده در ذهن زنده است.
دفاع مقدس لحظه ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی و دارای گنجینه های ارزشمند ایثار، ولایتمداری، بصیرت و میهن پرستی است که با رشادت ها و جانفشانی های شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان دلاور ایران اسلامی با اعتماد به سلاح ایمان و در این دوران پرافتخار، برخلاف دوران گذشته، نه تنها عنصری از خاک پاک کشورمان جدا نشد، بلکه دشمن متجاوز تسلیم اراده ملت بزرگ ایران شد.
جنگ 8 ساله توسط دشمنی که تا دندان مسلح بود و از حمایت همه جانبه قدرت های شرق و غرب برخوردار بود و آرزوی فتح تهران را در عرض یک هفته داشت، بر ملت سرافراز و نظام نوپای اسلامی تحمیل شد. . اما رهبری نبوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، ایستادگی و پایداری ملت ایران اسلامی و جانفشانی رزمندگان غیور، تمامی محاسبات و نقشه های شوم آنان را باطل کرد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با کمک سایر نیروهای کشور از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مردمی، نیروی انتظامی و جهاد سازندگی، علاوه بر توقف دشمن ماشینی جنگی، از طریق برنامه ریزی و اجرای طرح های بزرگ عملیات های گسترده ای مانند فتح المبین، بیت القدس و طریق القدس، دشمن بعثی را مجبور به ترک میهن اسلامی کرد.
امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از تجارب ارزشمند 8 سال دفاع مقدس و بهره گیری از عبرت های آموخته شده از این دوران سرنوشت ساز، در سایه تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) علی) و بر اساس دانش جوانان و متخصصان ملی، در اوج اقتدار بوده و با قرار گرفتن در مسیر تمدنی جدید، همچنان به دنبال اقتدار و عزت است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک میلاد با سعادت رسول اکرم (ص)، امام جعفر صادق (ع)، هفته وحدت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و مسئولین رژیم تحمیلی جنگ، جانبازان، آزادگان و خانواده های معزز شهدا و رزمندگان اعلام می دارد پای خان برای عزت و پایداری جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی کشور عزیزمان آماده است و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.