افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

آخرین وضعیت سلامتی سفیر ایران در لبنان بر اساس صحبت های همسرش

  • کد خبر : 370871
آخرین وضعیت سلامتی سفیر ایران در لبنان بر اساس صحبت های همسرش

آفتاب نیوز: نرگس قدیریان در اکانت رسمی خود نوشتند و به دیدار دکتر امانی آمدند و لشکری ​​هم تلفنی با هم صحبت می کردند و حال آقای امانی را از لطف همه بزرگواران خوب می پرسیدند . لازم به ذکر است که سفیر ایران در لبنان در جریان انفجار دستگاه های ارتباطی حزب الله لبنان […]

آفتاب نیوز:

نرگس قدیریان در اکانت رسمی خود نوشتند و به دیدار دکتر امانی آمدند و لشکری ​​هم تلفنی با هم صحبت می کردند و حال آقای امانی را از لطف همه بزرگواران خوب می پرسیدند .

لازم به ذکر است که سفیر ایران در لبنان در جریان انفجار دستگاه های ارتباطی حزب الله لبنان مجروح شد.

رصد فارس نشان می دهد که دست سفیر ایران تحت عمل جراحی سختی قرار گرفته که پنج ساعت به طول انجامیده و پزشکان ابراز امیدواری می کنند که وی در ماه های آینده بهبودی کامل پیدا کند.

به گفته کادر پزشکی، چشم وی نیز آسیب دیده است، اما درمان شده و طی روزهای آینده بدون هیچ مشکلی بینایی خود را به دست خواهد آورد.

به گفته یکی از اعضای کادر درمان، پزشکان تمام تلاش خود را انجام دادند تا ظرف یکی دو هفته بینایی او به طور کامل بازسازی شود و بتواند در محل کار حاضر شود. او در حال حاضر بینایی دارد و نیاز به چند درمان تکمیلی دارد که طی دو هفته آینده تکمیل خواهد شد.

مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان روز سه شنبه بیست و هفتم شهریور 1403 بر اثر انفجار پرتابگرها مجروح شد. دو روز پس از انفجار پیجر در لبنان که صدها مجروح از جمله مجتبی امانی سفیر ایران در لبنان برجای گذاشت، امروز شنبه سی و یکم شهریور ساعت 14:03 گزارش ها حاکی از آن است که حال سفیر خوب است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.