افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

فوری؛ پیام مهم فرمانده کل ارتش منتشر شد

  • کد خبر : 370860

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از ایسنا: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار رضا سراج را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت سردار پاسدار حسین سلامی در پی درگذشت سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به این شرح است: «بسم الله الرحمن الرحیم». ارتقای سرلشکر سرافراز […]

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از ایسنا: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت سردار سرتیپ پاسدار رضا سراج را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سردار پاسدار حسین سلامی در پی درگذشت سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم». ارتقای سرلشکر سرافراز مجاهد فی سبیل الله “سرتیپ دوم پاسدار دکتر رضا سراج” مدیر و کارشناس موفق و موثر سپاه در عرصه های مختلف ماموریتی بویژه در تحلیل مسائل راهبردی، رسانه ای و جنگ نرم و مدیر معاونت ارتباطات و رسانه های دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاثیر و تاملی بر او نهاد.

این سردار مجاهد از لحظه پوشیدن لباس سبز گارد و حضور حماسی خود در سنگر دفاع مقدس تا میدان های دفاع از ارزش ها و هویت انقلاب اسلامی در جبهه های مختلف اطلاعاتی، امنیتی، فرهنگی و … جنگ روانی ، تعبیر ایمان، علم، اخلاص، شجاعت، فداکاری و مجاهدت حضور داشت و کارنامه درخشان او همواره مایه الهام و درس برای نسل جوان این سرزمین خواهد بود.

وی از جمله وظایف ارشد خود در سپاه، ریاست دانشکده و پژوهشکده پیامبر اعظم (ص) دانشگاه امام حسین (ع)، مدیر سازمان بسیج دانشجویی، رئیس اداره عملیات روانی معاونت فرهنگی سپاه بوده است. معاونت و مسئولیت های مختلف در سازمان اطلاعات سپاه. این مسئولیت ها موفق و مؤثر بوده اند. همچنین آقای سراج در مقابله با فتنه ها، تبیین جهاد و روشنگری در برابر انحرافات مختلف در مسیر انقلاب اسلامی علیه استکبار، جریان فتنه و انحراف نقش مؤثری ایفا کردند.

ضایعه درگذشت این سردار گرانقدر را به خانواده بزرگوار، بستگان محترم و همرزمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات و همراهی با معلم و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله را مسئلت داریم. . حسین علیه السلام و برای همسرش و فرزندانم و خانواده ام صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پس از درگذشت رضا سراج

دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی همچنین در پیامی درگذشت رضا سراج معاون این دبیرخانه را تسلیت گفت.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما از آن خدا هستیم و به سوی او باز خواهیم گشت

دکتر رضا سراج معاون فرهنگی و ارتباطات دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی پس از تحمل یک دوره بیماری و طی مراحل درمان، صبح امروز دعوت حق گفت.

وی از چهره های انقلابی و راهبردی در عرصه سیاسی، فرهنگی و دانشگاهی بود که سال ها مجاهدت در عرصه های مختلف از دفاع مقدس تا امنیت ملی را به ثبت رسانده است.

برای کسانی که در روز میلاد پیامبر رحمت (ص) و حضرت جعفر بن محمد، عالم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) دعوت حق را گفتند; از حشر علو درجات و علو درجات و برای خانواده محترم، همرزمان و دوستانش، صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.