افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

تصاویر/ بازیگر نقش گنزو در سریال هانیکو کیست؟ + شوهر هانیکو

  • کد خبر : 370790
تصاویر/ بازیگر نقش گنزو در سریال هانیکو کیست؟ + شوهر هانیکو

یکی از شخصیت های مهم سریال هانیکو جنزو است که کم کم نقشش پر رنگ می شود. نقش او از شاگرد عموی هانیکو شروع می شود و پس از ازدواج با هانیکو به یکی از بازیگران اصلی سریال هانیکو تبدیل می شود. در ادامه به معرفی بازیگر معروف نقش گنزو می پردازیم. به اسمارتک نیوز […]







یکی از شخصیت های مهم سریال هانیکو جنزو است که کم کم نقشش پر رنگ می شود. نقش او از شاگرد عموی هانیکو شروع می شود و پس از ازدواج با هانیکو به یکی از بازیگران اصلی سریال هانیکو تبدیل می شود. در ادامه به معرفی بازیگر معروف نقش گنزو می پردازیم.



به اسمارتک نیوز – کن واتانابه در سریال Haniko در نقش Genzo Onodera (شوهر Haniko) بازی می کند. کن واتانابه زمانی که هانیکو ساخته شد تنها 27 سال داشت. بازیگر معروفی که بیشتر با چهره میانسالش شناخته می شود.

جبران کند

کن واتانابه بازیگر ژاپنی متولد 21 اکتبر 1959 این بازیگر 64 ساله بدون شک مشهورترین بازیگر ژاپنی جهان است.

واتانابه بازیگری را در دهه 80 آغاز کرد. در اوایل کارش، او به خاطر نقش‌هایش در درام‌های سامورایی در تلویزیون ژاپن مورد توجه قرار گرفت که مهم‌ترین آن سریال تلویزیونی Dokuganryu Masamune در سال 1987 بود.

پیشرفت بین المللی واتانابه در اوایل دهه 2000 اتفاق افتاد، زمانی که او در کنار تام کروز در فیلم The Last Samurai بازی کرد، جایی که او نقش کاتسوموتو، رهبر سامورایی ها را بازی کرد که برای حفظ سنت های باستانی ژاپن در طول بازسازی میجی تلاش می کند. بازی او نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای او به ارمغان آورد که به شروع کار او در هالیوود کمک کرد.

کن-واتابانه-آخرین-سامورایی

کن واتانابه با آخرین سامورایی (2004)، خاطرات یک گیشا (2005)، تلقین (2010) و دریای درختان (2015) به شهرت جهانی رسید.

از دیگر فیلم‌های معروف او می‌توان به مجموعه‌های نامه‌های ایوو جیما، بل کانتو، گودزیلا و توکیو وایس اشاره کرد.

کن واتانابه-دی کاپریو

کن-واتانابه-تلقین

واتانابه علیرغم موفقیت بین‌المللی‌اش همچنان عمیقاً با سینمای ژاپن در ارتباط است، با بازی‌های قابل‌توجهی در فیلم‌های خاطرات فردا (2006) و شکست ناپذیر (2009) که جایزه بهترین بازیگر مرد ژاپن را برای او به ارمغان آورد.

فراتر از دستاوردهای شغلی، واتانابه یک مبارز سرطان است که در دهه 1990 با سرطان خون و سرطان معده در سال 2016 مبارزه کرد. انعطاف پذیری و قدرت او در غلبه بر چالش های شخصی و حرفه ای او را به چهره ای الهام بخش در ژاپن و خارج از کشور تبدیل کرده است.

گودزیلا-کن-واتانابه




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.