افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ما با برادران حزب الله هستیم/ زلزله در تل آویو

  • کد خبر : 370777
ما با برادران حزب الله هستیم/ زلزله در تل آویو

به گزارش رکنا به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر و حوادث نبرد الاقصی سخنرانی کرد. وی در ابتدا دهمین سالگرد دستاورد بزرگ تاریخی انقلاب 21 سپتامبر را به مردم یمن تبریک گفت و دستاورد انقلاب 21 سپتامبر را دستاوردی اصیل برای مردم یمن توصیف کرد. رهبر انصارالله […]

به گزارش رکنا به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر و حوادث نبرد الاقصی سخنرانی کرد.

وی در ابتدا دهمین سالگرد دستاورد بزرگ تاریخی انقلاب 21 سپتامبر را به مردم یمن تبریک گفت و دستاورد انقلاب 21 سپتامبر را دستاوردی اصیل برای مردم یمن توصیف کرد.

رهبر انصارالله یمن گفت: آمریکا، اسرائیل و سرسپردگان آنها در چند سال گذشته به ملت یمن تجاوز کرده اند. ایالات متحده از طریق مزدوران خود به دنبال تسلط بر ملت ما بود. دشمنان نتوانستند بر کشور و ملت ما مسلط شوند.

وی افزود: دشمنی با ملت ما از انقلاب 31 شهریور تاکنون گسترده شده است و متجاوزان فجیع ترین جنایات را مرتکب شده و ملت ما را در محاصره قرار داده اند.

وی ضمن تاکید بر یمنی بودن انقلاب 21 سپتامبر، حفظ این انقلاب و دستاوردهای آن توسط ملت یمن در ده سال گذشته و دستاوردهای مهمی را که حاصل شده است، یادآور شد.

الحوثی گفت: آمریکا و اسرائیل دشمنان انقلاب 21 سپتامبر هستند زیرا نتوانستند بر کشور ما مسلط شوند و به کشور ما نرسیدند. ایالات متحده اولین بازنده این انقلاب بود زیرا به دنبال تسلط کامل بر کشور یمن و منابع آن بود.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: موضع اسرائیل در قبال انقلاب 21 سپتامبر و دشمنی با آن به حدی بود که آن را خطرناکتر از موضوع هسته ای ایران می دانست. ملت ما آزادی و استقلال خود را با انقلاب 31 شهریور به دست آورد. ایالات متحده، اسرائیل و یارانشان در سال های اخیر با ملت ما دشمنی کرده اند. آنها فجیع ترین جنایات را علیه ملت ما مرتکب شدند و آن را در محاصره کامل قرار دادند. پروژه متجاوزان، اشغال، سلطه و مصادره آزادی و استقلال ملت ما بود.

وی افزود: آنها نتوانستند بر کشور ما مسلط شوند و ملت عزیز ما این دستاورد را حفظ کردند. انقلاب 21 سپتامبر با وجود توطئه ها و جنگ ها ادامه دارد. تمام حرکات علیه او شکست خورده است. قبل از 21 سپتامبر، سفیر آمریکا در همه نهادهای یمن نفوذ زیادی داشت و همه امور را دیکته می کرد، اما پس از انقلاب از قدرت وی کاسته شد.

رهبر انصارالله یمن گفت: خائنان و مزدورانی که در روستاها دشمن هستند، تحت فرمان آمریکا هستند. ملت ما زیر یوغ آمریکا و اسراییل و مزدوران آنها نخواهد رفت.

وی افزود: صهیونیسم جهانی و سلاح های آن مسلمانان و تمامی جوامع بشری را هدف قرار داده است. حمله برنامه ریزی شده و سازماندهی شده توسط دشمنان در قالب جنگ نرم و سخت انجام می شود.

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: موضع ملت ما برای کمک به ملت فلسطین با وجود همه حوادث و چالش ها، خطرات و توطئه ها است. واضح، روشن، قوی و سازگار است. با وجود جنایات فجیع و محاصره شدید ائتلاف دشمن، ملت ما از موضوع محوری کمک به ملت فلسطین کوتاه نیامده است. ملت ما از ملت فلسطین حمایت می کند. ملت ما با حمله دشمن به غزه، موضع جهادی در پیش گرفت. هر هفته میلیون ها نفر در حومه شهر هستند. ملت ما تحت فشار اقتصادی و بشردوستانه از فلسطین دست برنداشته است.

وی افزود: دشمنان برای کمک به ملت فلسطین به جنگ علنی علیه ملت ما متوسل شدند. از هیچ اقدامی کوتاهی نکردند و توطئه ها ادامه دارد، اما ملت ما ذره ای عقب نشینی نکرده است. ملت ما هم مثل عده ای بیکار نمی نشیند تا دشمن اسرائیل هر جنایتی می خواهد بکند.

الحوثی گفت: قدرت نظامی مبتنی بر انقلاب 21 سپتامبر اکنون به سطحی بزرگ، مهم و آشکار رسیده است. چالش‌های پیش روی ملت عزیز ما باعث شد که ما توانایی‌های نظامی داشته باشیم. یمن دارای توانایی نظامی پیشرفته ای است که بسیاری از کشورها آن را ندارند و توانایی موشکی آن عالی است. قدرت موشکی ما بازوی حمله نظامی ملت ما در برابر دشمنان خود و دشمنان امت اسلامی است.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: کشور ما در زمینه پهپاد و نیروی دریایی و در حوزه نیروی زمینی در موقعیت پیشرفته ای قرار دارد. بدون ظرفیت نظامی و توسعه و بازدارندگی آن در برابر دشمن، مصونیت وجود نداشت و اگر به ساختار اقتصادی قوی وابسته بودیم، دشمن می آمد و با حمله نظامی همه چیز را نابود می کرد.

وی به تخریب زیرساخت های اقتصادی و خدماتی یمن توسط ائتلاف آمریکایی اشاره کرد و قدرت نظامی را پشتوانه و مدافع مستحکم دستاوردهای اقتصادی دانست و گفت: هر چیزی که دشمن اشغال می کند باید در نهایت از بین برود.

رهبر انصارالله یمن در ادامه به توطئه های فرهنگی علیه یمن و جامعه یمن و لزوم خوداتکایی و اهمیت امنیت ملی برای مقابله با محاصره یمن اشاره کرد.

وی گفت: کشور ما با وجود جنگ و محاصره مازاد محصولات کشاورزی، میوه و تره بار صادراتی دارد.

عبدالملک الحوثی گفت: موضع ملت ما در قبال مسئله فلسطین در پیشگاه خداوند و پیامبرش و همه بشریت درخشان و شایسته بوده است. ملت های اسلامی مسئول جنایات دشمن اسرائیل هستند و بی توجهی و رویگردانی از مسئولیت عواقب بدی دارد. در آینده مشخص خواهد شد که این بیزاری از فلسطین چه خطر بزرگی را در پی خواهد داشت. روزی خواهد آمد که درس بزرگی برای کسانی خواهد بود که از مسئولیت خود دور شدند.

وی همچنین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان تصریح کرد: جنایات دشمن اسرائیل مردم و کشتار هزاران لبنانی را هدف قرار داده است. بمباران سامانه های ارتباطی توسط دشمن با هدف انهدام تعداد زیادی از مردم با گستاخی صورت گرفت. رویکرد تجاوزکارانه اسرائیل وحشی گواه این است که این کشور دشمن است و راه حلی جز رهایی از شر آن وجود ندارد و این امر هر روز و با هر جنایتی آشکارتر می شود.

الحوثی گفت: اسرائیل یک خطر واقعی برای جامعه بشری است. ما باید مسئول باشیم و برای مقابله با دشمن اسرائیلی اقدام کنیم، زیرا این رژیم با این سطح از وحشیگری، تجاوز و جنایت برای همه خطرناک است. اقدام دشمن اسرائیلی در حمله به فرماندهان و رزمندگان حزب الله همراه با غیرنظامیان، اقدام جنایتکارانه و وحشیانه تنش و تجاوز است.

وی با اشاره به نقش بزرگ حزب الله در کمک به ملت فلسطین تاکید کرد: دشمن نمی تواند نقش حزب الله را که هر روز در شمال فلسطین اشغالی مورد حمله قرار می گیرد نادیده بگیرد. حزب الله نقش مهمی در بیرون راندن هزاران شهرک نشین متجاوز از شهرک های شمالی فلسطین ایفا کرده است. حزب الله در موضع خود برای کمک به مردم فلسطین و غزه و مبارزان غزه محکم و استوار است. هر چقدر حملات و تجاوزات اسرائیل افزایش یابد، حزب الله از موضع خود عقب نشینی نخواهد کرد. ثبات موضع حزب الله مشهود است و این در سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله مشهود بود.

رهبر انصارالله یمن گفت: اگر دشمن بتواند وظیفه غزه را به پایان برساند، خطری برای لبنان و ملت آن خواهد بود. در گذشته دشمن اسرائیلی لبنان را جز با جهاد و مقاومت رها نمی کرد. نقش حزب الله فعال، موثر، بزرگ و مهم است و مهم نیست که حملات اسرائیل چقدر ادامه پیدا کند. حزب متحد است و پایه محکم و پایه محکمی دارد. رویارویی حزب الله با دشمن اسرائیلی برای حزب الله و فرماندهان، رزمندگان و حامیان آن تازگی ندارد. حزب الله دهه هاست که به سختی علیه دشمن اسرائیل می جنگد. حزب الله مدت هاست که می میرد، اما قوی و پایدار است.

وی همچنین به صلابت مقاومت فلسطین اشاره کرد و افزود: وحشی گری دشمن هر چقدر بیشتر شود، آسیبی به اهداف آن در فلسطین، لبنان و سایر جبهه های حمایتی وارد نمی کند. نبرد حزب‌الله لبنان و گردان‌های قسام و سرایا القدس و دیگر گروه‌های مقاومت، نبردی واحد در برابر دشمن واحد، یعنی دشمن اسرائیل و شرکای آن است. در گذشته، نیروهای جهادی و مقاومت در فلسطین و لبنان با چالش‌های زیادی روبرو بوده‌اند، اما به یاری خداوند بر آن‌ها فائق آمده‌اند. اقدام جهادی مؤثر است. آنچه مبارزان لبنان، فلسطین و همه مبارزان امت اسلامی انتظار دارند، زوال اسرائیل به عنوان یک رژیم موقت است.

الحوثی تصریح کرد: دشمن اسرائیل با وجود فساد، وحشیگری و شورش، خطری برای تمام بشریت است که نمی تواند تا ابد ادامه یابد.

وی گفت: در خصوص موضع ما در جبهه برای کمک به یمن، موضع ما محکم و استوار است. ما همراه با برادران جامعه اسلامی به حمایت از فلسطین با حزب الله لبنان و همه مردم آزاده جهان ادامه می دهیم. ما در کنار برادرانمان در حزب الله و در کنار همه آزادگان امت اسلامی هستیم.

الحوثی در ادامه با اشاره به حمله موشکی هفته گذشته به قلب تل‌آویو، آن را عملیاتی موثر و زلزله‌وار توصیف کرد و به نفوذ و نفوذ این موشک و عبور آن از تمامی لایه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی اشاره کرد. و آن را دستاورد مهمی دانست.

رهبر انصارالله یمن همچنین سرنگونی هواپیمای جاسوسی آمریکا را دستاوردی مهم در مبارزه با دشمنان دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.