افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

فرمانده نزاجا: تجهیزات نیروی زمینی ارتش در حال هوشمند شدن است/ مثلا موشک های دوربرد را به موشک های هوشمند نقطه و شلیک تبدیل کرده ایم.

  • کد خبر : 370768
فرمانده نزاجا: تجهیزات نیروی زمینی ارتش در حال هوشمند شدن است/ مثلا موشک های دوربرد را به موشک های هوشمند نقطه و شلیک تبدیل کرده ایم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): ایرنا: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات نظامی خود را مطابق با فناوری های جدید ارتقا می دهیم و توانمندی هایی مانند اطلاعات، قابلیت شبکه، دورکاری و کشف را در دستور کار قرار داده ایم. امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز شنبه در حاشیه مراسم رژه هفته دفاع مقدس در […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

ایرنا: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات نظامی خود را مطابق با فناوری های جدید ارتقا می دهیم و توانمندی هایی مانند اطلاعات، قابلیت شبکه، دورکاری و کشف را در دستور کار قرار داده ایم.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی روز شنبه در حاشیه مراسم رژه هفته دفاع مقدس در مشهد به خبرنگاران افزود: استفاده از تجهیزات هوشمند در کنار استفاده از تجهیزات نظامی سنتی از چند سال پیش در دستور کار ارتش قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه تمامی موشک های ضد زره را به موشک های ضد زره هوشمند تبدیل کرده ایم و سال گذشته در یکی از رزمایش های بزرگ این تجهیزات مورد آزمایش عملیاتی قرار گرفت. ما آن را هوشمند کردیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش افزایش روزافزون استفاده از پهپادها در جنگ های کنونی را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارتش اکنون انواع پهپادها را در زرادخانه خود دارد و از سوی دیگر ارتش نیز یکی از تولیدکنندگان این تجهیزات فناورانه محسوب می شود. آنها خواهند بود.

نعمتی افزود: در حوزه جنگ الکترونیک یعنی جنگلداری و جنگ سایبری تهدیدات آتی را شناسایی کرده و تجهیزات مناسبی را برای حضور در این حوزه در صنعت تولید کرده ایم و هم اکنون ارتش این تجهیزات را دارد.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در یک هزار و 560 کیلومتری مرزهای کشور مستقر است، همچنان که اکنون نیروی زمینی و مرزبانی فراجا در مرزهای خراسان رضوی و شمال شرق کشور مستقر هستند و وظیفه تامین امنیت و حفاظت از مرزها را بر عهده دارند. .

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: این نیرو با بهره گیری از فناوری های روز و تجهیزات بومی در بهترین وضعیت آمادگی دفاعی بعد از دوران دفاع مقدس قرار دارد بنابراین هیچ دشمنی برای حمله به مرزهای ما مرتکب یاوه نخواهد شد. . .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.