افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

هواوی میت XT به زودی در بازارهای بین المللی عرضه می شود

  • کد خبر : 370760

میت XT هوآوی، اولین گوشی تاشو با سه صفحه نمایش جهان که در چین عرضه شد، نیز وارد بازارهای جهانی خواهد شد. به گزارش TechNock، هواوی عرضه Mate XT را در چین آغاز کرده است. با این حال، برای ساکنان خارج از این منطقه، انتظار برای دسترسی طولانی نخواهد بود. این غول فناوری چینی قصد […]

میت XT هوآوی، اولین گوشی تاشو با سه صفحه نمایش جهان که در چین عرضه شد، نیز وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

به گزارش TechNock، هواوی عرضه Mate XT را در چین آغاز کرده است. با این حال، برای ساکنان خارج از این منطقه، انتظار برای دسترسی طولانی نخواهد بود. این غول فناوری چینی قصد دارد گوشی تاشو نوآورانه خود را در سه ماهه اول سال 2025 به بازار عرضه کند.

به نقل از Gizmochinaبا وجود تمام ویژگی های پیشرفته، این گوشی بسیار گران است.. قیمت پایه آن در چین حدود 19999 یوان (تقریباً 2800 دلار آمریکا) است. با توجه به نوسانات بازار و هزینه های اضافی در سایر کشورها، پیش بینی می شود قیمت این گوشی در بازارهای جهانی به بیش از 3000 دلار برسد. این قیمت نشان می دهد که Mate XT محصولی لوکس برای افرادی است که به دنبال بهترین فناوری ها هستند.

مشخصات هواوی میت XT

هواوی میت

Huawei Mate XT تجربه کاربری جدیدی را با صفحه نمایش انعطاف پذیر ارائه می دهد که به شما امکان می دهد اندازه صفحه نمایش را مطابق با نیاز خود تغییر دهید. در حالت بسته، به عنوان یک گوشی هوشمند 4.6 اینچی عمل می کند و وقتی نیمه باز است، تبدیل به تبلتی 7.9 اینچی می شود که برای تماشای فیلم عالی است.

این گوشی هوشمند تاشو کاملاً باز شده و به یک تبلت 10.2 اینچی 3K تبدیل می‌شود و تجربه کاملی از دسکتاپ را ارائه می‌کند. طراحی باریک آن با ضخامت تنها 3.6 میلی متر در حالت باز و 12.8 میلی متر در حالت بسته، آن را به یکی از باریک ترین تبلت های تاشو موجود در بازار تبدیل کرده است. گلکسی زد فولد 6 باریکتر هم هست.

دوربین این گوشی از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر برای ثبت جزئیات بیشتر و عملکرد بهتر در شرایط کم نور استفاده می کند. علاوه بر این، لنزهای تله فوتو با زاویه فوق عریض و پریسکوپی به شما امکان می دهند در زوایای بازتر و با زوم اپتیکال بیشتر عکاسی کنید. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای ضبط سلفی ها و تماس های ویدیویی با کیفیت بالا طراحی شده است.

با وجود لولای پیچیده، هواوی موفق شده است یک باتری سیلیکونی کربنی 5600 میلی آمپر ساعتی را در میت XT جای دهد. این باتری که در نوع خود باریک‌ترین باتری در جهان است، از شارژ سریع سیمی 66 واتی و شارژ سریع بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.