افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

رونمایی از سبک جدید خبررسانی «تراکتور»؛ چه کنفرانس خبری؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370741
رونمایی از سبک جدید خبررسانی «تراکتور»؛ چه کنفرانس خبری؟ – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت فوتبال استان لرستان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های خیبر خرم آباد و تراکتورسازی تبریز ضمن گزارشی بر عدم حضور سرمربی تیم تبریزی در نشست خبری تاکید کرد. روابط عمومی هیئت فوتبال استان لرستان در این خصوص گفت: ساعت 19 امروز شنبه نشست خبری پیش از بازی با […]

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت فوتبال استان لرستان در نشست خبری پیش از دیدار تیم های خیبر خرم آباد و تراکتورسازی تبریز ضمن گزارشی بر عدم حضور سرمربی تیم تبریزی در نشست خبری تاکید کرد.

روابط عمومی هیئت فوتبال استان لرستان در این خصوص گفت: ساعت 19 امروز شنبه نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی از تبریز با حضور سرمربی خیبر برگزار می شود ، در محل همایش استادیوم تختی خرم آباد.

دیوید نژاد تاکید کرد که «به دلیل دیر رسیدن تجهیزات تراکتور، آقای … لایروبی اسکوچیچ جشن گرفته نخواهد شد.»

در حالی که نشست خبری پیش از بازی این دو تیم بدون حضور دقایقی پیش در خرم آباد برگزار شد. اسکوچیچ از ساعت 14 امروز شنبه خبری با عنوان «دیدار خبری قبل از بازی با خیبر» در رسانه های رسمی این باشگاه منتشر و در رسانه های مختلف بازنشر شده است.

رونمایی از سبک جدید گزارشگری

جدای از غیرحرفه ای بودن این سبک گزارشگری و بی توجهی به اصول صحیح گزارشگری، به نظر می رسد این رویه بی احترامی به رسانه های لرستانی و مغایر با قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در راستای تقویت جریان اطلاعات اطلاعات به مخاطبان

بر اساس این گزارش، دیدار تیم های خیبر خرم آباد و تراکتورسازی تبریز روز یکشنبه 10 مهرماه از ساعت 19 در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می شود.

«پیام حیدری» قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت و «حسن ظهیری» و «عباس پورحیدری» به عنوان کمک داور او را همراهی می کنند. وحید کمانی یکی دیگر از اعضای تیم داوری این بازی است.

دیدار تیم های خیبر و تراکتورسازی با استفاده از سیستم داور ویدئویی انجام می شود.

بازی این دو تیم با رای دادن کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.