افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ایجاد زیرساخت ها برای ایجاد اتحادیه های تخصصی. لزوم تجمیع برندها در صنعت کفش

  • کد خبر : 370707
ایجاد زیرساخت ها برای ایجاد اتحادیه های تخصصی. لزوم تجمیع برندها در صنعت کفش

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران گفت: این سازمان بر اساس ماموریت های محوله دو اقدام در زمینه زیرساخت های صنعتی و حمایت از واحدهای صنعتی کوچک را انجام می دهد. وی افزود: با توجه به حمایت دولت و شورای اسلامی از اعطای مجوز برای ایجاد شهرک های […]

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران گفت: این سازمان بر اساس ماموریت های محوله دو اقدام در زمینه زیرساخت های صنعتی و حمایت از واحدهای صنعتی کوچک را انجام می دهد.

وی افزود: با توجه به حمایت دولت و شورای اسلامی از اعطای مجوز برای ایجاد شهرک های تجاری تخصصی در کشور به عنوان ماموریت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، این سازمان اقدامات لازم را برای تامین اعتبار انجام می دهد. زیرساخت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ایجاد مجتمع های تخصصی با همکاری اتحادیه ها در فضایی به مساحت 27 هزار متر مربع در دو بخش خدماتی و تولیدی در 7 طبقه برنامه ریزی شده است که یکی از طبقات به عنوان نمایشگاه دائمی طراحی شده است. فضایی برای خرید مستقیم مردم از تولیدکنندگان

وی یادآور شد: دولت حاضر است بسترهای لازم را برای ایجاد شهرک های صنفی تخصصی فراهم کند؛ البته اگر بخش خصوصی توانمند باشد مجوزهای لازم را اعطا خواهیم کرد.

مقیمی ادامه داد: حدود 90 شهر تخصصی در سراسر کشور مانند شهرهای آبی، شهرهای سنگی، شهرهای صنایع شیمیایی و سایر شهرهای تخصصی بسته به توان و امکانات جغرافیایی مناطق وجود دارد.

وی افزود: در زمینه خدمات پشتیبانی و کمک به نمایشگاه های داخلی و خارجی پیش بینی هایی انجام شده است. در برخی از کشورها رایزنی های لازم در خصوص حضور صنعتگران ایرانی انجام شده و بدون شک با حضور تولیدکنندگان، بازارهای جدیدی ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران گفت: یکی از مشکلات حوزه کنگلومراهای صنعتی، گسترش علائم تجاری در صنعت کفش است. با توجه به آمار تولیدکنندگان در حوزه برند، باید در این زمینه تجمیع شود تا برندها هم در بازار داخلی و هم در بازارهای خارجی و بین المللی اعتبار کسب کنند.

مقیمی در خصوص تامین مالی تولیدکنندگان نیز گفت: در بحث تامین مالی زنجیره ای که یکی از روش های نوین در دنیا است با تشکل ها و اتحادیه ها جلساتی برگزار کرده ایم و اقداماتی در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم تامین مالی را تامین کنیم. صنعت کفش مانند سایر صنایعی که از این روش جدید تامین مالی استفاده می کنند، که بسیار ارزان و در دسترس است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.