افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

برخی از مواد اولیه صنعت کفش 90 درصد داخلی هستند

  • کد خبر : 370699
برخی از مواد اولیه صنعت کفش 90 درصد داخلی هستند

به گزارش بازار، محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید انواع زیره کفش به عمق 90 درصدی داخلی سازی رسیده ایم. قسمت زیادی پلی اورتان و قسمت دیگر پی وی سی است که توسط پتروشیمی های ملی تولید و عرضه می شود. در قسمت رویه کفش نیز از […]

به گزارش بازار، محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع نساجی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در تولید انواع زیره کفش به عمق 90 درصدی داخلی سازی رسیده ایم. قسمت زیادی پلی اورتان و قسمت دیگر پی وی سی است که توسط پتروشیمی های ملی تولید و عرضه می شود. در قسمت رویه کفش نیز از چرم طبیعی و مصنوعی تولید داخل استفاده شده است.

وي افزود: صنعت كفش صنعتي است كه اشتغال زايي دارد و با حداقل استفاده از بردارهاي انرژي توسط بخش خصوصي اداره مي شود. ایران از نظر میزان تولید کفش در رتبه یازدهم جهان قرار دارد و بازار صادرات محصولات تولیدی حدود 100 میلیون دلار است و امیدواریم بتوانیم مشکلاتی از جمله تعهدات ارزی صنعت کفش را در سطح منطقه حل کنیم. پایه

گرجی ادامه داد: با توجه به اینکه حجم شرکت های این صنعت کم است، موضوع گروه بندی و تشکیل شرکت های صادراتی برای تامین مواد اولیه و ماشین آلات می تواند به این صنعت کمک شایانی کند. همچنین با همکاری سازمان صنایع کوچک، خوشه های زیادی شناسایی و بسیاری از آنها اجرا و تکمیل شده، تعدادی نیز شناسایی شده و برای اجرا در حال پیگیری است.

مدیرکل دفتر وزارت صنایع نساجی گفت: دستگاه های تزریق زیره PU کاملاً ساخت تولیدکنندگان ایرانی است و نه تنها پاسخگوی نیاز بازار داخلی است، بلکه به برخی از کشورهای منطقه نیز صادر می شود. البته برخی از چرخ خیاطی ها به صورت طبیعی وارداتی هستند، زیرا بحث نوسازی و نوسازی چرخ خیاطی ها در دستور کار قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.