افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

تولید نرم افزار نوشت افزار ایرانی با محتوای بومی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370684
تولید نرم افزار نوشت افزار ایرانی با محتوای بومی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی برادران معاون کل صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: علاوه بر بحث تولید داخل، یکی از موضوعاتی که در صنعت نوشت افزار به آن می پردازیم، تولید محصولات است. با محتوای بومی و ایرانی-اسلامی. وی افزود: فرآیند تولید محتوا در تولید نرم افزارهای نوشتاری فرآیندی است که در عین […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی برادران معاون کل صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: علاوه بر بحث تولید داخل، یکی از موضوعاتی که در صنعت نوشت افزار به آن می پردازیم، تولید محصولات است. با محتوای بومی و ایرانی-اسلامی.

وی افزود: فرآیند تولید محتوا در تولید نرم افزارهای نوشتاری فرآیندی است که در عین حال باید در انیمیشن ها و محصولات بصری یا سینمایی مرتبط با نمادها یا نشانه هایی استفاده شود که تولیدکنندگان این نوع محصولات بتوانند آن را شخصی سازی کرده و افکار عمومی را جذب کنند. . توجه دانش آموزان با ارائه محصولات مناسب.

وی ادامه داد: یکی از دلایل رشد نکردن تولیدات ملی ما این بود که وقتی مردم سریال های غیر ایرانی را تماشا می کردند که حتی از صدا و سیما پخش می شد نماد آنها در کتاب های درسی، دفتر و لوازم التحریر استفاده می شد. نشان دادن توجه به محصولات غیر ایرانی.

به گفته برادران، اکنون تولیدکنندگان لوازم التحریر ایرانی با کانون پرورش فکری تفاهم و ائتلاف راهبردی دارند تا محصولات مورد استفاده دانش آموزان با شخصیت پردازی و ارائه به تولیدکنندگان به بازار عرضه شود.

معاون صنایع کل وزارت صمت تصریح کرد: در دو سال گذشته گروه تولیدکنندگان صنعتی و گروه کانون پرورش فکری با استفاده از نشان پسر دلفین و سال گذشته از نشان بچه موافقت کردند. زرنگ هم پیشنهاد شد.

وی گفت: امسال نشانی که مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته و با کانون پرورش فکری توافق شده است، نشان ریحانه یا همان دختر ژاکت صورتی است که در حادثه تروریستی به شهادت رسید. در مزار شهید سلیمانی».

برادران ادامه داد: امسال نماد دختر با ژاکت صورتی بر روی انواع لوازم التحریر مانند میز تحریر، دفتر، مداد رنگی، مداد رنگی و سایر محصولات مورد استفاده دانش آموزان مقطع ابتدایی به ویژه دختران قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.