افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ساخت نیروگاه های خودکفا از اولویت های وزارت نیرو است

  • کد خبر : 370678
ساخت نیروگاه های خودکفا از اولویت های وزارت نیرو است

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۴ قانون رفع موانع توسعه صنعت برق، صنایع کشور موظف به احداث نیروگاه برای تامین برق مورد نیاز خود هستند. برق. ، و تاکید کرد: این موضوع در اولویت برنامه های وزارت نیرو قرار دارد و باید با جدیت دنبال شود. […]

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق خاطرنشان کرد: بر اساس ماده ۴ قانون رفع موانع توسعه صنعت برق، صنایع کشور موظف به احداث نیروگاه برای تامین برق مورد نیاز خود هستند. برق. ، و تاکید کرد: این موضوع در اولویت برنامه های وزارت نیرو قرار دارد و باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: بر اساس این قانون حدود 2000 مگاوات از حداقل 10000 مگاوات نیروگاه های اختصاص یافته به صنایع به شبکه سراسری متصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: کل نیروگاه های پیش بینی شده برای صنایع در ماده 4 قانون رفع موانع توسعه صنعت برق 10 هزار مگاوات است که حدود 2 هزار مگاوات آن هم اکنون به بهره برداری رسیده است و تعداد پیش بینی می شود نیروگاه های خودکفا برای صنایع در سال آینده به حداقل 3000 مگاوات برسد.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه مابقی نیروگاه های پیش بینی شده نیز در حال اجرا است، تصریح کرد: صنایعی که نیروگاه های خودکفایی ایجاد می کنند مشمول طرح های مدیریت مصرف نمی شوند و برق تولیدی این واحدها به سایرین اختصاص نمی یابد. به هر نحوی استفاده می کند.

وی تصریح کرد: البته نیروگاه ها به دلایل فنی و بروز حوادث می توانند محدودیت هایی برای مصرف کنندگان خود ایجاد کنند که وزارت نیرو در این شرایط تا حد امکان از طریق شبکه سراسری حمایت می کند.

سخنگوی صنعت برق در پایان تصریح کرد: برق نامحدود هم برای خریداران برق گرین برد و هم برای تابلو برق آزاد اعمال می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.