افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

شیک ترین، مینیمالیستی ترین و مدرن ترین ایده طلایی / خونت مهدانه یا قوطی کبریت با این لیوان زیبا

  • کد خبر : 370640
شیک ترین، مینیمالیستی ترین و مدرن ترین ایده طلایی / خونت مهدانه یا قوطی کبریت با این لیوان زیبا

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- گلدان را می توان یکی از شیک ترین لوازم در دکوراسیون هر فضایی دانست. این وسیله فرقی نمی کند میز شما در محل کار یا اتاق خواب شما باشد یا روی میز روبروی مبل یا روباز یا هر جای دیگری، در هر صورت هر جا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- گلدان را می توان یکی از شیک ترین لوازم در دکوراسیون هر فضایی دانست. این وسیله فرقی نمی کند میز شما در محل کار یا اتاق خواب شما باشد یا روی میز روبروی مبل یا روباز یا هر جای دیگری، در هر صورت هر جا که قرار گیرد به آن فضا زیبایی می بخشد. اما تنها تفاوت این است که گلدونز مدل های بسیار متفاوتی دارد که بسته به نیاز فضای خود می توانید آنها را انتخاب کنید. سبک، رنگ و اندازه ای که دوست دارید بسیار مهم است و البته شرایط و فضایی که گل در آن قرار می گیرد. به عنوان مثال برای داشتن دکوراسیونی زیبا در منزل خود می توانید از گلدان های مدل پینترست استفاده کنید. مدل های مینیمالیستی و البته مدرن با ظاهری بسیار جذاب.

پینترست طلایی با اشکال هندسی.

Goldon Modern Minimal Pinterest یکی از گرایش های پرطرفدار در دکوراسیون داخلی است که به دلیل سادگی و طراحی های منحصربفردش توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. بیشتر این سبک گلدان ها دارای اشکال هندسی و خطوط نرم هستند و در عین حال که جذابیت بصری زیادی به فضا می بخشند، از مواد طبیعی مانند سرامیک، بتن و فلز نیز ساخته شده اند.

837984

گل هایی که زیبایی برایشان مهم نیست

گلدون های مینیمالیستی معمولا برای فضاهای مدرن و البته تقریبا کوچک استفاده می شوند. در واقع در طراحی این سبک از گلدان ها بیشتر بر کاربردی بودن و سادگی تاکید شده است، بنابراین بیشتر فاقد تزئینات خاص و اضافی است. گل های مورد نظر بیشتر روی شکل و بافت تمرکز می کنند، نه فر! این رویکرد نه تنها می تواند برای فضاهای مسکونی و خانگی عالی باشد، بلکه می توانید با خیال راحت از آن ها در ادارات و فضاهای عمومی استفاده کنید و جایگاه ویژه ای به آن ها بدهید.

98798

فرقی نمی کند عمارت باشد یا قوطی کبریت، این طلا به نظر شما عالی است

به عنوان مثال یکی از ویژگی های بسیار خوب این سبک گل ها این است که در هر کجا که هستند به راحتی با محیط خود سازگار می شوند. به نظر ما تخت گل های مدرن و مینیمال، چه در یک آپارتمان ساده و شیک و چه در یک عمارت بزرگ با دکوراسیون پیچیده، در هر صورت زیبایی خاص خود را دارند. رنگ های غالب در این سبک طراحی شامل رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و خنثی است که به راحتی با سایر عناصر تزئینی هماهنگ می شوند.

9879

زیبایی گل ها را دو بار در این سبک گلدان به نمایش بگذارید.

اکثر گلدان های مینیمالیستی این سبک به گونه ای طراحی و تولید می شوند که زیبایی گیاهی را که در داخل خود نگهداری می کنند برجسته می کنند. در واقع این گلدان به عنوان یک عنصر تزئینی فضای کافی برای رشد گیاهان را فراهم می کند و در عین حال باید گفت که هر دو عملکرد را به خوبی انجام می دهند. البته همانطور که گفته شد این گلدان ها چندان جلب توجه نمی کنند و می خواهند زیبایی گل های خود را به رخ بکشند. این مدل طراحی گلدان باعث شده تا افراد بیشتری در خانه گل داشته باشند و از این وسیله به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل خود استفاده کنند.

9387

مناسب بودن گلدان و محیط به طور مستقیم بر زیبایی گل ها تاثیر می گذارد.

اما مهم ترین نکته در انتخاب این سبک از گلدان های مینیمال، توجه به اندازه و تناسب آن ها با فضا و گیاه مورد نظرتان است. بهتر است بگوییم که گلدان بزرگ در اتاق کوچک چندان جالب نیست و می تواند فضای زیادی را اشغال کند و در واقع احساس ناهماهنگی ایجاد کند. در حالی که یک گلدان کوچک در یک محیط بزرگ زیبایی خود را از دست می دهد زیرا به چشم نمی آید و به چشم نمی آید. پس فراموش نکنید که هماهنگی بین ابعاد گلدان و محیطی که در آن قرار دارد می تواند نقش بسیار مهمی در ظاهر و زیبایی آن داشته باشد.

در نهایت باید بگوییم که گلدان های مدرن مینیمالیستی علاوه بر داشتن ظاهری ساده و زیبا به دلیل استفاده از مواد بسیار مرغوب می توانند گزینه بسیار جذابی برای فضایی آرام باشند و با هر فضا و طرحی سازگاری زیادی داشته باشند. می تواند تعادل و نظم را افزایش دهد.

6



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.