افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

شولتز: برلین موشک های «ثور» را به اوکراین تحویل نمی دهد/قول می دهم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370627
شولتز: برلین موشک های «ثور» را به اوکراین تحویل نمی دهد/قول می دهم! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اولاف شولتز نخست وزیر آلمان در خصوص احتمال ارسال موشک های «تاروس» با برد بیش از 500 کیلومتر به اوکراین، اعلام کرد که چنین تسلیحاتی به کی یف تحویل داده نمی شود. . شولتز در یکی از شهرهای ایالت براندنبورگ گفت: اگرچه بسیاری از مردم به من […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، اولاف شولتز نخست وزیر آلمان در خصوص احتمال ارسال موشک های «تاروس» با برد بیش از 500 کیلومتر به اوکراین، اعلام کرد که چنین تسلیحاتی به کی یف تحویل داده نمی شود. .

شولتز در یکی از شهرهای ایالت براندنبورگ گفت: اگرچه بسیاری از مردم به من فشار می آورند، اما موشک کروز (اوکراین) که بتواند به مسکو برسد را در اختیار (اوکراین) قرار نخواهم داد. از جایی که هستم به شما اطمینان می دهم که به قولم پایبند خواهم بود.

نخست وزیر آلمان بار دیگر یافتن راهی برای حل مسالمت آمیز جنگ اوکراین را ضروری دانست و افزود: اکنون زمان بررسی احتمالات در این زمینه است.

با این حال، او این موضوع را رد کرد که مذاکرات صلح می تواند جایگزینی برای حمایت آلمان از اوکراین باشد و گفت که چنین ایده ای “ساده لوحانه” است.

کی‌یف مدت‌هاست که از آلمان می‌خواهد موشک‌های تاروس را به اوکراین بفرستد. این موشک با موشک های انگلیسی «سایه طوفان» که قبلاً به اوکراین عرضه شده بود مقایسه می شود با این تفاوت که این موشک ساخت آلمان و سوئد کمی برد بیشتری دارد.

پنجشنبه گذشته، آلمان تسلیحاتی را که در اختیار اوکراین قرار داده بود، شامل 22 دستگاه تانک لئوپارد 1A5 با قطعات یدکی، سه سامانه دفاعی خودکششی Gepart، هواپیماهای بدون سرنشین و سایر سلاح ها را به روز کرد. علاوه بر این، گزارش ها حاکی از آن است که برلین قصد دارد تا 379 میلیون یورو کمک نظامی مازاد را در کوتاه مدت به اوکراین اختصاص دهد.

آلمان به عنوان دومین تامین کننده بزرگ تسلیحات اوکراین پس از ایالات متحده، متعهد شده است که در مجموع 28 میلیارد یورو کمک نظامی به کی یف ارائه کند. مسکو بارها تاکید کرده است که عرضه تسلیحات به اوکراین اراده روسیه را تضعیف نکرده و جریان را به نفع اوکراین تغییر نخواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.