افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

60 میلیارد تومان جریمه سرعت غیرقانونی!

  • کد خبر : 370539
60 میلیارد تومان جریمه سرعت غیرقانونی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پدال، جریمه سرعت غیرمجاز برای اکثر رانندگان برای کاهش تصادفات ضروری است، اما گاهی اوقات جریمه سرعت غیرمجاز به ارقام باورنکردنی می رسد! صرف نظر از طولانی یا کوتاه بودن مسیر پیش رو، سوالات زیادی در ذهن راننده ایجاد می شود. آیا جاده امن است؟ در صورت […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پدال، جریمه سرعت غیرمجاز برای اکثر رانندگان برای کاهش تصادفات ضروری است، اما گاهی اوقات جریمه سرعت غیرمجاز به ارقام باورنکردنی می رسد!

صرف نظر از طولانی یا کوتاه بودن مسیر پیش رو، سوالات زیادی در ذهن راننده ایجاد می شود. آیا جاده امن است؟ در صورت خرابی سیستم ترمز چه باید کرد؟ آیا می توانم مشکلات فنی خودرو را برطرف کنم؟ حداکثر سرعت مجاز در جاده چقدر است؟ سرعت بالا نه تنها برای ایمنی راننده، سرنشینان و سایر رانندگان خطرناک است، بلکه می تواند از راه های دیگر به افراد آسیب برساند.

یکی از آسیب های سرعت غیرمجاز، آسیب رساندن به سوابق رانندگان و همچنین حساب بانکی آنهاست و در برخی کشورها جریمه های سنگینی برای سرعت غیرمجاز در نظر گرفته شده است. مطمئناً بسیاری از رانندگان در جهان نمی توانند بلیط یک میلیون دلاری سرعت غیرمجاز تهیه کنند، درست است؟ ما در مورد کانر کاتو، راننده ای از جورجیا، ایالات متحده صحبت می کنیم که به دلیل رانندگی با سرعت 145 کیلومتر در ساعت در منطقه ای با حداکثر سرعت مجاز 88 کیلومتر در ساعت، 1.4 میلیون دلار جریمه شد. البته مسئولان این شهرستان اعلام کرده اند که مبلغ یک میلیون و 400 هزار تومان در واقع وثیقه تعیین شده برای راننده متخلف است و میزان واقعی جریمه در دادگاه مشخص می شود. باید بدانید که اکثر جریمه هایی که برای سرعت غیرمجاز در آمریکا اعمال می شود از چند صد دلار فراتر نمی رود و میانگین این جریمه حدود 150 دلار است اما باید بدانید که بیشترین جریمه سرعت غیرمجاز به محدودیت سرعت غیرقانونی تعلق می گیرد. ایالت های ویرجینیا و ایلینوی

60 میلیارد تومان جریمه سرعت غیرقانونی!

مانند هر جریمه دیگری، استانداردهای تعیین شده برای جریمه سرعت در کشورهای مختلف بسته به عوامل مختلف متفاوت است و احتمالاً هر چه اختلاف سرعت بین خودروی شما و محدودیت سرعت کمتر باشد، جریمه کمتر خواهد بود. لازم است بدانید که جریمه سرعت غیرمجاز در برخی از کشورهای توسعه یافته در سراسر جهان بسیار بالا خواهد بود. در سوئیس میزان این جریمه به وضعیت مالی شما بستگی دارد. در سال 2010، یک راننده سوئیسی با سرعت بیش از 160 کیلومتر در ساعت بیش از حد مجاز در این کشور متوقف شد و مقامات این کشور حدود یک میلیون دلار جریمه برای او در نظر گرفتند. پیش از این حادثه، بالاترین جریمه سرعت غیرمجاز 290 هزار دلار بود که برای راننده دیگری با سرعت 137 کیلومتر در ساعت در منطقه با محدودیت سرعت 88 کیلومتر در ساعت صادر شد. خودروی این راننده فراری تستاروسا بود که توقیف شد. آندرس ویکلیف، میلیاردر فنلاندی، چندین بلیط سرعت غیرمجاز از جمله سال گذشته را به مبلغ 130000 دلار جریمه کرده است.

در اسپانیا یک راننده پورشه 911 با سرعت 285 کیلومتر در ساعت در بزرگراهی با محدودیت 120 کیلومتر در ساعت حرکت می کرد و به 6 ماه زندان و 40 سال ممنوعیت رانندگی محکوم شد.

60 میلیارد تومان جریمه سرعت غیرقانونی!

اگرچه بعید است رانندگان با یک میلیون دلار جریمه روبرو شوند، اما بهتر است همیشه از سرعت مجاز در بزرگراه ها و خیابان ها پیروی کنند. در پایان باید گفت که چند ماه پیش نرخ های جدید تخلفات رانندگی در کشورمان در سال 1403 اعلام شد و بر این اساس سرعت مجاز در کلان شهرها، مراکز استان ها تا 10 کیلومتر بر ساعت تجاوز می شود. ، و مناطق بین شهری. راه ها و مناطق آزاد تجاری – صنعتی 100 هزار تومان جریمه دارند که میزان این جریمه در بقیه شهرها، روستاها و راه های روستایی به ترتیب 70 و 50 هزار تومان تعیین شده است. جریمه سرعت غیرمجاز در کشور ما برای تخطی از سرعت مجاز بیش از 50 کیلومتر در ساعت که برای کلان شهرها، مراکز استان ها، جاده های بین شهری و مناطق آزاد تجاری- صنعتی معادل 500 هزار تومان است، بالاترین جریمه است.

322

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.