افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

انتقاد سرمربی خردسالان پرسپولیس از چمنیان و تمجید از تیم گاریدو – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 370505
انتقاد سرمربی خردسالان پرسپولیس از چمنیان و تمجید از تیم گاریدو – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس به شدت از سرمربی تیم جوانان ایران انتقاد کرد. احسان خرسندی در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پیشرفت پرسپولیس زیر نظر گاریدو فوق العاده است. از بازی اول با ذوب آهن مشخص بود. تیمی که در طول مسابقه چهار یا پنج بار […]

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس به شدت از سرمربی تیم جوانان ایران انتقاد کرد.

احسان خرسندی در گفت وگو با تسنیم درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: پیشرفت پرسپولیس زیر نظر گاریدو فوق العاده است. از بازی اول با ذوب آهن مشخص بود. تیمی که در طول مسابقه چهار یا پنج بار تاکتیک خود را تغییر می دهد، خوب بودنش را کاملاً مشخص می کند. بازی مقابل الاهلی هم نقطه اوج کار پرسپولیس بود. اگر زود به گل نمی رسیدیم حداقل پرسپولیس می توانست با امتیاز به ایران برگردد.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه ای که به تیم های مجتبی حسینی داشتم چند مسابقه آلومینیومی دیده بودم. آلومینیو تیمی است که همیشه تاکتیک دارد و با برنامه بازی می کند. دیروز هم همین اتفاق افتاد اما قدرت پرسپولیس به نفع این تیم بود. تقریباً در هر دقایق بازی پرسپولیس به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و هر دو را مردود دانست. نکته قابل اعتماد این بود که اگرچه پرسپولیس پیش بود اما در دقایق پایانی مانند سال های گذشته تحت فشار نبود و بازی را مدیریت کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره خریدهای جدید این تیم و عملکرد خوب آن توضیح داد: پرسپولیس در جاهایی که نیاز به بازیکن داشت بهترین بازیکنان را به لیگ ایران جذب کرد. هنوز 90 دقیقه است که ژوائو را ندیده ایم، اما او نشان داده که مهاجمی توانمند است. علیپور روز به روز در حال پیشرفت است. او در بازی های قبلی در ایجاد موقعیت خوب بود و خوشحالم که در نهایت فرصت گلزنی پیدا کرد. میلاد محمدی هم فوق العاده است. ایوب (الاملود) نیز بسیار تواناست. پرسپولیس قطعا بازیکنان بهتری نسبت به باخت خود جذب کرده است.

خرسندی که به عنوان سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس فعالیت می کند، در ادامه این گفتگو گلایه ای از عباس چمنیان، سرمربی تیم جوانان ایران و اردوهای اخیر این تیم داشت. نمی دانم در اردوی تیم ملی چه می شود، چون بچه ها وقتی به تمرینات ما برمی گردند خیلی خسته هستند. نمی دانم چه قول و قرارهایی در تیم ملی داده شد که بازیکن از دقیقه 60 می رود و می گوید عوضم کن! ظاهرا به آنها گفته اند اگر در باشگاهت مصدوم شوی قطعا جام جهانی را از دست می دهی! بازیکنانی که از اردوی تیم ملی برگشتند اصلا قابل مقایسه با بازیکنانی که رفتند نیستند. یک مشت فایتر و قله به شامانیان دادم که متاسفانه یک مشت آهو بی آزار به دستم رسید! تیم من در دو بازی قبلی 6 نفره بازی کرد و 5 ملی پوش من هیچ نشانی از فوتبالیست در زمین نداشتند.

به نظر شما عباس چمنیان به بازیکنان گفته بود که به تیم های باشگاهی فشار نیاورند و اگر مصدوم شوید جام جهانی را از دست می دهید؟ اما قطعاً در زمین تیم ملی اتفاقی افتاده است.» من قبلاً به بچه ها گفته بودم که اگر در مسابقات باشگاهی و آسیاویژن مصدوم شوید، شما را به جام جهانی نمی برم، البته او یک جور دیگر گفت و با بچه ها شوخی کرد. بچه ها می گویند تو لیاقت بازی در آسیاویژن را داری، این را بچه ها به من گفتند متاسفانه ذهن بچه ها درگیر تیم ملی است که من چهار پنج ماه است که با آنها کار می کنم بچه ها را برای تیم ملی آماده کردم و اینگونه بازگشتشان شایسته باشگاه پرسپولیس نیست (مدیر آکادمی. پرسپولیس) به من اختیار کامل داده بود که اجازه ندهم بچه ها به اردوی تیم ملی بروند اما به خاطر آینده بچه ها این کار را نکردم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)