افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

تنها راه حفاظت از تمامیت ارضی «مقاومت و اقتدار» است.

  • کد خبر : 370445
تنها راه حفاظت از تمامیت ارضی «مقاومت و اقتدار» است.

کنعانی: سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس نوشت: مقاومت و اقتدار تنها راه حفاظت از کشور، تمامیت ارضی، امنیت ملی و همچنین اسلام عزیز در برابر متجاوزان است. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در صفحه شخصی خود […]

کنعانی:

سخنگوی وزارت امور خارجه در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس نوشت: مقاومت و اقتدار تنها راه حفاظت از کشور، تمامیت ارضی، امنیت ملی و همچنین اسلام عزیز در برابر متجاوزان است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ناصر کنعانی سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: دوستی و برادری دو طرف. کشورها و ملت بزرگ متمدن و همسایه ایران و عراق به عنوان نمونه ممتاز روابط همسایگی، مبنای و الگویی برای تقویت همکاری‌های کشورهای منطقه برای تبدیل منطقه به مرکز صلح و آرامش شده و می‌تواند باشد. همکاری برای پیشرفت و توسعه

متن پیام سخنگوی وزارت امور خارجه به این شرح است:

هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع جانانه از شهدای دلاور، آزادگان و رزمندگان ایثارگر و مقاومت دلیرانه مردم شریف ایران در برابر رژیم متجاوز مورد حمایت همان دولت هایی است که اکنون حامی جنایتکاران و تروریست ها هستند. رژیم اسرائیل در برابر ملت بی دفاع فلسطین.

تجربه گرانبهای دفاع مقدس به ایرانیان نشان داد که تنها راه حفظ کشور، تمامیت ارضی، امنیت ملی و همچنین اسلام عزیز در برابر متجاوزان و حامیان خبیث و خبیث آنان، ایستادگی و تقویت اقتدار ملی و اکنون فرهنگ است. مقاومت الگوی بی بدیل مقابله قدرتمند با متجاوزان و متجاوزان در منطقه و جهان است.

اکنون دوستی و برادری دو کشور و ملت بزرگ متمدن و همسایگان ایران و عراق به نمونه ای عالی از روابط همسایگی تبدیل شده است و می تواند مبنای و الگویی برای تقویت همکاری های کشورهای منطقه برای تبدیل آن به مرکز باشد. صلح و آرامش و همکاری برای پیشرفت و توسعه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370445

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.