افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

کاهش خطرات ترافیکی در محدوده مدرسه مرکز شهر – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370428
کاهش خطرات ترافیکی در محدوده مدرسه مرکز شهر – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران از شناسایی نقاط حادثه خیز این منطقه به ویژه معابر منتهی به مراکز آموزشی و مشکلات مدارس با همکاری پلیس راهور تهران خبر داد معاونت حمل و نقل جاده ای اقدامات لازم برای پیشگیری از تصادفات و ترافیک را انجام داد و تردد در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موسوی شهردار منطقه ۱۱ تهران از شناسایی نقاط حادثه خیز این منطقه به ویژه معابر منتهی به مراکز آموزشی و مشکلات مدارس با همکاری پلیس راهور تهران خبر داد معاونت حمل و نقل جاده ای اقدامات لازم برای پیشگیری از تصادفات و ترافیک را انجام داد و تردد در این محدوده اجرا شد.

وی افزود: با تشکیل کارگروه تخصصی بهسازی زیرساخت ها و ایمن سازی مراکز آموزشی، فعالیت هایی از قبیل ایمن سازی عابر پیاده، ساخت پیست مسابقه، تسطیح تقاطع، رفع ایرادات پلیس عمودی، اخبار و علائم هشدار دهنده انجام می شود. رفع عیوب تابلوهای راهنما، تعمیر و بهسازی آسفالت جلوی ایستگاه های اتوبوس، نصب پل همسطح در ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، تعمیر عیوب و پاکسازی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، اجرای خطوط محوری، اجرای اتوبوس و تاکسی خطوط ایستگاه و نقشه هایی از الگوها و نوشته ها ساخته شد.

موسوی همچنین از هماهنگی با پلیس راهنمایی و رانندگی برای رفع گره های ترافیکی جاده های پرترافیک منطقه در نخستین روزهای سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: با هماهنگی آموزش و پرورش منطقه در خصوص آموزش خدمت رانندگان اتوبوس انجام شد. و همچنین قطع سرویس مدارس در محل تعیین شده یا داخل محوطه دانشگاه. مدرسه اقداماتی را برای روان سازی ترافیک انجام داد.

شهردار منطقه 11 تهران از خانواده های دانش آموزان خواست برای رفت و آمد ایمن و کاهش ترافیک از وسایل حمل و نقل پاکی چون پیاده روی و دوچرخه استفاده کنند و یا از وسایل حمل و نقل عمومی که به صورت مستمر تردد می کنند برای سفرهای درون شهری شهروندان استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.