افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ثبت نام اینترنتی وام 40 میلیونی بدون پشت نویسی و تضمینی

  • کد خبر : 370389
ثبت نام اینترنتی وام 40 میلیونی بدون پشت نویسی و تضمینی

بانک آبی، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته است، وام تا سقف 40 میلیون تومان را بدون وثیقه ارائه می کند. اما متقاضیان برای دریافت این وام باید مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر در مورد وام 40 میلیونی توکن از بانک آبی در زیر شرح داده شده است. چگونه از […]

بانک آبی، نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته است، وام تا سقف 40 میلیون تومان را بدون وثیقه ارائه می کند. اما متقاضیان برای دریافت این وام باید مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر در مورد وام 40 میلیونی توکن از بانک آبی در زیر شرح داده شده است.

چگونه از بانک آبی 40 میلیون توکن وام بگیریم؟

متقاضیان وام فوری بلوبانک در مرحله اول این مسیر اعتباری می توانند بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. مبلغ این وام بر اساس میانگین حساب سه ماهه افراد تعیین می شود.

بانک آبی در مرحله بعد بر اساس رفتار مالی وام گیرنده مبلغ وام را تا سقف 40 میلیون تومان افزایش می دهد. رفتار مالی افراد بر اساس گردش مالی، تعداد و میزان تراکنش ها، استفاده از امکانات و خدمات اپلیکیشن Bluebank و مهمتر از همه، قضاوت خوب آنها در هنگام پرداخت وام تعیین می شود.

با فعال شدن این وام، متقاضیان می توانند درخواست خود را در اپلیکیشن بانک آبی ثبت کنند و این تسهیلات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

شرایط پرداخت وام 40 میلیون تومانی بانک آبی

نرخ سود وام بانک آبی 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماه است. با این حال، متقاضیان می توانند در زمان دریافت وام، دوره سررسید وام را انتخاب کنند.

متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی بانک آزول با احتساب سود 20 درصدی و مدت بازپرداخت 12 ماهه باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. به این ترتیب کل مبلغ بازپرداخت وام به 44 میلیون و 464 هزار تومان می رسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.