افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

واکنش سرمربی تیم «خیبر» به محرومیت هواداران – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 370368
واکنش سرمربی تیم «خیبر» به محرومیت هواداران – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب چراغی روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم خیبر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. نتیجه خوبی که بچه ها به دست آوردند خوب است. وی ادامه داد: با به خدمت گرفتن دو سه بازیکنی که تیم در خط […]

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب چراغی روز شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم خیبر اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم. نتیجه خوبی که بچه ها به دست آوردند خوب است.

وی ادامه داد: با به خدمت گرفتن دو سه بازیکنی که تیم در خط دفاعی و دروازه بان داشت، روند فنی تیم روز به روز بهتر می شود.

بازی با تراکتورسازی مشکل خاصی ندارد.

مدیر تیم خیبر خرم آباد افزود: دو بازیکن مصدوم داشتیم که تقریباً به مسابقه راه پیدا کردند و مشکل خاصی برای مسابقه وجود ندارد.

چراغی بیان کرد: امیدوارم همانند بازی های گذشته تلاش و مبارزه را تکرار کنیم و بتوانیم نتیجه خوبی مقابل تیم خوب و شاخص تراکتورسازی بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در پایان بازی یکشنبه نتیجه ای حاصل شود که مردم دوست دارند.

واکنش به محرومیت حامیان خیبر

مدیر تیم خیبر خرم آباد درباره محرومیت هواداران خیبر خرم آباد نیز گفت: با توجه به اینکه هواداران خیبر مانند هواداران تراکتور و نساجی جزو پرشورترین هواداران لیگ هستند، این موضوع واقعا خبر بدی برای هواداران بود.

چراغی گفت: انتظار ما این است که خود هواداران خیبر به معدود افرادی که بطری و غیره پرتاب می کنند تذکر بدهند. در ورزشگاه تا این اتفاق تکرار نشود. مردم لرستان و فرهنگ مردم لر خاص و عام هستند و باید فضای خوب ورزشگاه را حفظ کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد روز به روز فضای هواداری را به سمتی ببریم که فدراسیون و سازمان لیگ خیبر جزو تیم هایی باشند که واقعاً هوادارانشان مشکلی نداشتند.

تعداد متخلفان در کل ورزشگاه به تعداد انگشتان دست هم نمی رسید

مربی تیم خیبر خرم آباد ادامه داد: الان مثل قبل نیست، دوربین ها و رسانه ها زنده هستند و جو ورزشگاه رصد می شود. برای شهری که این فوتبال را دوست دارد خوب نیست که خیلی ها بیایند و حرکت هایی انجام دهند که ما را محروم کنند.

وی تصریح کرد: البته تعداد این افراد در کل ورزشگاه به انگشتان دست هم نرسید و امیدواریم تا پایان فصل این اتفاقات تکرار نشود و هواداران برای دیدن آن بیایند. بازی ها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.