افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ایران کشوری است در معرض بلایای طبیعی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 370356
ایران کشوری است در معرض بلایای طبیعی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف خدایا آقابیگی در قانون اساسی وی در پایان رزمایش سطح یک وزارت نیرو در منطقه شمالغرب کشور با بیان اینکه کارهای گسترده ای در استان انجام شد که شاهد تبلور آن در این رزمایش در استان بودیم، گفت: این رزمایش در سطح استان انجام شد. از تمامی تیم های مدیریتی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سیف خدایا آقابیگی در قانون اساسی وی در پایان رزمایش سطح یک وزارت نیرو در منطقه شمالغرب کشور با بیان اینکه کارهای گسترده ای در استان انجام شد که شاهد تبلور آن در این رزمایش در استان بودیم، گفت: این رزمایش در سطح استان انجام شد.

از تمامی تیم های مدیریتی صنعت آب و برق و تعامل خوب با استانداری صمیمانه تشکر می کنیم چرا که تعامل خوب با استانداری مایه قوت است.

با اشاره به بلایای طبیعی در نقاط مختلف جهان به ویژه در کشور ما. نفوذ به زندگی مردم کمک کرد: همه این مسائل یک پیام دارد و آن اهمیت مدیریت بحران است. البته خوشبختانه با توجه به حوادثی که در سال های اخیر رخ داده است، با تلاش فعالان صنعت آب و برق، چالش های پیش رو مدیریت شده است و شاید اگر این گونه نبود، شاهد آثار و پیامدهای بسیار جبران ناپذیری بودیم. .

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو ادامه داد: در آذربایجان شرقی به برکت مدیران متخصص همدلی بسیار خوبی وجود دارد و این ارزشمند است. مسئولیت این ما را خطرناک تر می کند

وی ادامه داد: رزمایش امروز به همت صنعت آب و برق آذربایجان شرقی می تواند الگویی برای سایر استان ها باشد.

آقابیگی هدف از برگزاری این رزمایش را شناسایی نقاط ضعف و کمبودها عنوان کرد و ادامه داد: ایران کشوری مستعد بلایای طبیعی است و مدیران صنعت آب و برق باید در زمان وقوع بلایای طبیعی و استان ها با کمک هر یک از آنها به طور منسجم عمل کنند. یکی، مدیریت چالش ها در کوتاه ترین زمان ممکن.

و افزود: امسال گرم ترین تابستان تاریخ بشریت تا به امروز را سپری کردیم و به عنوان خادمان آب و برق استان و کشور آنچه امروز به دست آوردیم هنر بزرگی را به همگان نشان می دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو تصریح کرد: مدیریت بدون فروپاشی شبکه و بروز مشکلات جدی هنر وزارت نیرو بود و این باید یک تجربه برای برنامه ریزی باشد. برای برای سال های آینده و جلوگیری از بروز چالش ها. کوچک انجام دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.