افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

جذاب ترین و ژلی ترین طرح کروم / با این کار می توانید ناخن های خود را درخشان و منحصر به فرد کنید، هرگز آنها را در زندگی خود نخواهید دید.

  • کد خبر : 370280
جذاب ترین و ژلی ترین طرح کروم / با این کار می توانید ناخن های خود را درخشان و منحصر به فرد کنید، هرگز آنها را در زندگی خود نخواهید دید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- دنیای مد و مد فضایی بسیار بزرگ و بی پایان است که هر ساله تغییرات زیادی را به نمایش می گذارد. جالب اینجاست که در مد، توجه به ریزترین جزئیات می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند و یکی از محبوب ترین آنها لاک و طرح […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- دنیای مد و مد فضایی بسیار بزرگ و بی پایان است که هر ساله تغییرات زیادی را به نمایش می گذارد. جالب اینجاست که در مد، توجه به ریزترین جزئیات می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند و یکی از محبوب ترین آنها لاک و طرح های ژلی است. لاک ناخن یکی از عناصر روتین زیبایی هر خانمی است که با وجود سایز کوچکش در زیباتر شدن ظاهر بسیار موثر است. انواع مختلفی از طرح های لاک وجود دارد که یکی از جذاب ترین آنها مدل های کرومی است. در واقع، استفاده از لاک کروم می تواند یک گزینه ایده آل برای خانم های خاص باشد که دوست دارند با درخشش متالیک و ظاهر منحصر به فردی که به ناخن هایشان می دهد، تحت تاثیر قرار بگیرند. در اینجا می خواهیم در مورد این سبک لاک ناخن بیشتر بدانیم. اگر شما نیز به تغییرات و تفاوت ها علاقه دارید، پس این مقاله را دنبال کنید تا از لاک های معمولی دور شوید.

لاک ناخن کرومی چگونه است؟

لاک کروم نوعی لاک ناخن است که ظاهری براق و فلزی دارد. در واقع به دلیل استفاده از ذرات ریز فلزی در این لاک می تواند نور را به خوبی منعکس کند و جلوه ای آینه ای و براق به ناخن های شما بدهد. لاک کروم به زودی می تواند به یکی از ترندهای مورد علاقه دوستداران مد تبدیل شود.

به لطف وجود ذرات میکروسکوپی فلز یا پودر کروم، لاک کروم می تواند نوری را که روی سطح ناخن می افتد منعکس کند و اینجاست که زیبایی خاص خود را نشان می دهد. این مدل تقریبا حالتی شبیه به سطح صیقلی فلز ایجاد می کند که ظاهری براق و آینه ای به ناخن ها می بخشد.

لاک ناخن کروم

لاک کروم سنتی

این مدل لاک کرم مستقیماً روی ناخن ها زده می شود و ظاهری براق و براق به ناخن های شما می دهد. لاک ناخن کرومی سنتی می تواند برای هر رنگ پوستی، به خصوص رنگ پوست های روشن و متوسط، جذاب باشد.

لاک ناخن کروم

پودر مدل کروم

پودر کروم معمولاً روی یک لایه پایه سفید یا مشکی اعمال می شود. سپس با استفاده از ابزار مخصوصی مانند اسفنج، پودر روی ناخن ها زده می شود تا اثر فلزی آن نمایان شود. پوست های گندمی روشن تا روشن می توانند تضاد بسیار خوبی با این مدل لاک ناخن ایجاد کنند.

لاک ناخن کروم

ژل کروم

اما در اینجا ژل کروم داریم که در این نوع کروم با استفاده از ژل و زیر نور UV یا LED خشک می شود. ژل های کروم ماندگاری بیشتری نسبت به لاک های معمولی دارند، بنابراین می توانند برای افرادی که به دنبال ناخن هایی با ماندگاری و براق هستند عالی و مناسب باشند. این مدل برای انواع پوست مناسب است و برای پوست های خشک و شکننده به شدت توصیه می شود.

لاک ناخن کروم

لاک نقره ای کروم کلاسیک.

نقره ای، رنگی که با انواع رنگ پوست، به خصوص رنگ های روشن و تیره، جذاب است و زیبا به نظر می رسد.

لاک ناخن کروم

لاک کروم طلایی گرم

این رنگ لاک می تواند گرمای خاصی به دستان شما ببخشد و ظاهری لوکس دارد و برای پوست های سبز بی نظیر است.

لاک ناخن کروم

لاک کروم رزگلد.

ترکیب رز و طلا می تواند رزگلد جذابی ایجاد کند که ظاهری ظریف و نرم به دست ها می دهد.

لاک ناخن کروم

لاک کروم آبی متالیک.

این رنگ پرانرژی و روشن می تواند ظاهری بسیار جسورانه به پوست های تیره و سبز بدهد.

لاک ناخن کروم

لاک کروم سبز زمردی

این رنگ که به سبز تیره نیز معروف است می تواند ظاهری مجلل به ناخن های شما بدهد و برای پوست های سبز و متوسط ​​بهترین است.

لاک ناخن کروم

لاک کروم بنفش تیره

این رنگ برای آن دسته از خانم هایی که به دنبال استایلی خاص و چشمگیر هستند می تواند واقعا ایده آل باشد.

لاک ناخن کروم



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.