افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

چرا علاقه به پزشکی کاهش یافته است؟

  • کد خبر : 370277
چرا علاقه به پزشکی کاهش یافته است؟

آفتاب نیوز: نفیسه برهانی در یک برنامه تلویزیونی گفت: این یک مشکل رایج در همه رشته های پزشکی است که اقبال در همه زمینه ها کاهش یافته است. و افزود: اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم، علاوه بر کمک های اجتماعی و پرداخت ها، مسائلی وجود دارد که ما به عنوان قانونگذار و قوه مجریه با […]

آفتاب نیوز:

نفیسه برهانی در یک برنامه تلویزیونی گفت: این یک مشکل رایج در همه رشته های پزشکی است که اقبال در همه زمینه ها کاهش یافته است.

و افزود: اگر بخواهیم ریشه یابی کنیم، علاوه بر کمک های اجتماعی و پرداخت ها، مسائلی وجود دارد که ما به عنوان قانونگذار و قوه مجریه با پزشکان مطرح می کنیم تا متخصص نشوند.

برهانی ادامه داد: یکی از موضوعات داغ این روزها، تعهدنامه ای است که در بدو ورود به ساکنان داده می شود.

وی با عنوان این مقاله شرایط بسیار سختی در این تعهدنامه نوشته شده است، افزود: اگر این تعهدنامه را به هر وکیل و حقوقدانی نشان دهیم متوجه می شوند که تعهد نامه ای نیست که به زبان اسلامی نوشته و امضا شده باشد. . کشور

برهانی گفت: این تعهدنامه بندهای مختلفی دارد، یک بند به این موضوع اشاره می کند که اگر دستیاری که وارد رشته تخصصی شده فوت کند و نتواند تخصص خود را تمام کند دو برابر هزینه آن دریافت می کند (معلوم نیست این هزینه کجا و چقدر بوده است). برای مقیم) ) از وی یا ضامنان وی حذف می شود و وزارت بهداشت قیم این شخص است. حتی اگر ضامن ها فوت کنند، شما مجاز به خروج از اموال آنها هستید.

وی افزود: مشکل اصلی این است که دیوان عدالت اداری سه سال رای داد که در این تعهد شرطی برای ضامن قرار نگیرد اما متأسفانه این مصوبه هنوز اجرایی نشده است و چندین دانشگاه همچنان شرط می گذارند و می گویند باید شرط شود. دو ضامن کارمندان رسمی زیر 20 سال و بیش از 5 سال سابقه خدمت باشند.

این متخصص اطفال گفت: دکتر ظفر قندی قول همکاری داده اند اما بیانیه ارسال شده از سوی وزارتخانه به دانشگاه ها حکایت از همکاری جدی ندارد. امیدواریم اتفاق مثبتی افتاده باشد.

وی افزود: از سال گذشته در مشهد کار می کنم. گفته می شود مشهد از نظر تعداد پزشک اطفال بیشترین تراکم را دارد اما در چندین بیمارستان این شهر می توان دریافت که به پزشک اطفال نیاز دارند و آنها. آنها فاقد کارکنان کافی هستند. ظرفیت هرچقدر هم بالا باشد، تعداد کامل پر نمی شود. دلیل آن بحث هزینه و فایده است، وقتی مسئولیت یک شغل زیاد می شود و هزینه آن افزایش می یابد، اما سود کاهش می یابد و درآمد کاهش می یابد، بنابراین علاقه به آن زمینه کاهش می یابد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.