افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

Tobit Exchange Martingale Futures Grade DCA Robot

  • کد خبر : 370215
Tobit Exchange Martingale Futures Grade DCA Robot

ربات معامله گر تبادل توبیتاین یکی از بهترین ابزارهایی است که سرمایه گذاران ارز دیجیتال می توانند برای خرید و فروش ارز دیجیتال از آن استفاده کنند. بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بسیار جوان است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. با این حال بسیاری از علاقه مندان به این بازار سرشان […]

ربات معامله گر تبادل توبیتاین یکی از بهترین ابزارهایی است که سرمایه گذاران ارز دیجیتال می توانند برای خرید و فروش ارز دیجیتال از آن استفاده کنند.

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار بسیار جوان است که افراد زیادی را به خود جذب کرده است. با این حال بسیاری از علاقه مندان به این بازار سرشان شلوغ است و زمان زیادی برای نشستن در مقابل نمودار قیمت یک ارز دیجیتال ندارند.

از طرفی معامله گران بازار ارزهای دیجیتال انسان هستند و حداقل در زمانی که معامله گران خواب هستند نمی توان بازار را رصد کرد. به همین دلیل استفاده از یک ربات معامله گر کاملا منطقی و برنامه ریزی شده می تواند نتایج بهتری را برای معامله گران فراهم کند.

تجارت شبکه در توبیت

اگر بخواهیم تراکنش های شبکه در توبیت یا برای توضیح تجارت شبکه ای در توبیت (toobit Grid Trading) به زبان بسیار ساده ترید شبکه ای یعنی: ربات معامله گر!

در واقع در این روش به جای اینکه خودتان موقعیت های معاملاتی را باز کنید و به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید، شرایطی را برای ربات تعیین می کنید تا از طرف شما این کار را انجام دهد.

تا زمانی که شرایط تعریف شده در سطح بازار برقرار باشد، ربات کار معاملاتی را برای شما انجام می دهد و سود معاملات به حساب کاربری شما واریز می شود.

برای دسترسی به این ابزار می توانید از وب سایت و پلتفرم توبیت به آدرس https://www.toobit.com/en-US استفاده کنید و از اپلیکیشن های موبایل توبیت استفاده کنید. عملیات شبکه در Tobit در هر دو حالت در دسترس است.

Tobit Swap Robot Martingale

برای ورود به بخش معاملات شبکه توبیت، پس از ورود به حساب شخصی خود در این صرافی، در منوی بالا، ربات های معاملاتی را انتخاب کنید.

از زیر مجموعه این گزینه می توانید به 2 ربات معامله گر این بورس دسترسی داشته باشید.

ربات DCA توبیاس زمانی استفاده می شود که کاربر قصد دارد معاملات را با قیمت های متوالی در صرافی ها انجام دهد. به عنوان مثال، فرض کنید طبق تحلیل شما، اتریوم در آینده صعودی خواهد بود. با این حال، به دلیل نوسانات، اخبار و سایر عواملی که بر روند قیمت تاثیر می گذارد، یافتن بهترین و کمترین قیمت برای انجام معامله کار آسانی نخواهد بود. در چنین شرایطی بهترین راه حل این است که معامله گران ارز دیجیتال را در بازه های زمانی مختلف و با قیمت های متفاوت خریداری کنند.

شرح قسمت تنظیم دستی ربات معاملات آتی Martingale

Tobit Exchange Martingale Futures Grade DCA Robot

پیکربندی دستی این ربات معامله گر دارای دو حالت بلند و کوتاه است که می توانید با تنظیم المان های لازم آن را فعال کنید.

مراحل قیمت: فاصله بین هر سفارش جدید را بر اساس درصد اختلاف قیمت با موقعیت معاملاتی قبلی مشخص می کند. باید عددی بین 0.1 تا 50% وارد کنید

محدودیت سود TP مبتنی بر هزینه – باید مقدار سود را برای هر موقعیت معاملاتی بر اساس درصد در این بخش وارد کنید. حداقل میزان سود معادل 0.1 درصد است.

در مرحله بعد، می توانید اهرم معاملاتی Tobit Grid را از 1x تا 150x انتخاب کنید. سپس نوبت به تعیین میزان حاشیه معاملاتی شبکه می رسد. تبادل توبیت arrives این عدد نشان دهنده میزان سرمایه اولیه (حاشیه سفارش اولیه) است که شما در اختیار ربات معامله گر قرار می دهید.

علاوه بر این، در بخش Safety Order Margin، حداکثر میزان حاشیه مجاز برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی را تعیین کنید. و در قسمت Maximum Security Orders حداکثر تعداد موقعیت های معاملاتی مجاز برای ربات معامله گر را مشخص کنید.

بخش تنظیمات پیشرفته نیز برای کاربرانی که مایل به انجام این کار هستند در دسترس است، اگرچه تکمیل آن اختیاری است. در این قسمت می توانید حد ضرر هر موقعیت معاملاتی را برای ربات معامله گر تعیین کنید. علاوه بر این، در این بخش می توانید نوع ثبت سفارش را برای بسته شدن موقعیت های معاملاتی نیز انتخاب کنید. مطمئن شوید که گزینه Stop Robot After SL را فعال کرده اید تا ربات به محض شروع استاپ لاس متوقف شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370215

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.