افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

جزئیات هوای اوایل پاییز/ در کدام استان ها باران می بارد؟

  • کد خبر : 370170
جزئیات هوای اوایل پاییز/ در کدام استان ها باران می بارد؟

به گزارش رکنا، صادق ضیائیان اظهار کرد: روز شنبه (31 شهریور ماه) با گذر موج کم دامنه تراز متوسط ​​از شمال غرب کشور، در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران آنها بارش باران، گاهی رعد و برق و باد را پیش بینی می کنند. در شرق و جنوب غرب کشور تا […]

به گزارش رکنا، صادق ضیائیان اظهار کرد: روز شنبه (31 شهریور ماه) با گذر موج کم دامنه تراز متوسط ​​از شمال غرب کشور، در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران آنها بارش باران، گاهی رعد و برق و باد را پیش بینی می کنند. در شرق و جنوب غرب کشور تا ساعاتی دیگر وزش باد افزایش می یابد.

وی ادامه داد: روزهای یکشنبه و دوشنبه (1 تا 2 مهرماه) به تدریج در اکثر نقاط کشور جوی آرام و پایدار برقرار می شود و تنها در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی افزود: برای روز سه‌شنبه (۱۲ مهر) در مناطق غربی و شمال غربی افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، روزهای دوشنبه و سه شنبه روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور حاکم است. روز چهارشنبه (13 مهر) با گذر موج متوسط ​​از شمال کشور در سواحل دریای خزر، وزش باد شمالی، ابری و بارش باران با کاهش نسبی دما آغاز می شود. در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه وزش باد در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل افزایش می یابد.

رئیس مرکز پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران کشور درباره وضعیت جوی دو روز آینده تهران گفت: آسمان تهران فردا (اول مهرماه) صاف تا نیمه ابری، بعدازظهر ابری خواهد بود. افزایش می یابد، در مقاطعی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای 19 و 32 درجه سانتیگراد افزایش می یابد و پس فردا (2 مهرماه) صاف تا کمی ابری و وزش باد در بعدازظهر با حداقل و حداکثر دما افزایش می یابد. 20 و 33 درجه سانتیگراد.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای 4 درجه سانتی گراد خنک ترین و اهواز با بیشینه دمای 42 و 44 درجه سانتی گراد گرم ترین مرکز استان ها خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.