افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

با اشتباهات کودکانه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم/ اگر VAR نبود بازی 4-0 می شد

  • کد خبر : 370120
با اشتباهات کودکانه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم/ اگر VAR نبود بازی 4-0 می شد

اطلاع رسانی کند دنیای مانا سید مجتبی حسینی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از باخت دو بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: این دیدار را به خوبی برنامه ریزی کرده بودیم اما متأسفانه در اول یا دوم یک پنالتی کودکانه انجام دادیم. بازی دقیقه دوم بازی شکل فوتبال ما خوب […]

اطلاع رسانی کند دنیای مانا سید مجتبی حسینی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از باخت دو بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر گفت: این دیدار را به خوبی برنامه ریزی کرده بودیم اما متأسفانه در اول یا دوم یک پنالتی کودکانه انجام دادیم. بازی دقیقه دوم بازی شکل فوتبال ما خوب بود و قانون فوتبال این است که وقتی در مقابل تیم های قوی اشتباهات کودکانه انجام می دهید، بازی را باخته اید. جدا از مشکلات VAR به پرسپولیس موقعیت ندادیم.

و افزود: بازیکنان ما با روانی و انرژی زیادی بازی کردند. در نیمه دوم خوب بازی کردیم اما یک هدیه دیگر به پرسپولیس دادیم. با در نظر گرفتن پتانسیل تیم ما جمع و جور خواهیم بود و روزهای خوبی برای ما خواهد آمد. بچه های ما باید بفهمند که در فوتبال حرفه ای حق ندارند اشتباه کنند چون قطعا تنبیه می شویم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه چرا این تیم پس از گل اول فشار حملات خود را افزایش نداد، گفت: وقتی در زمین پرسپولیس 2-0 عقب می افتی، خیلی سخت می شود. تیم او دفاع و ضدحمله می کرد و بازی در دستان ما بود. تعویض های تهاجمی انجام دادیم و مدافعان را کم کردیم. پنالتی دقیقه 2 بازی کار پرسپولیس را راحت کرد. باید تلاش کنیم و به پیروزی نیاز داریم.

حسینی در خصوص عملکرد تیم داوری گفت: نمی توان در مورد داوری صحبت کرد اما وقتی VAR به داور کمک می کند همه چیز مشخص است و اگر این تکنولوژی نبود بازی 4 بر صفر می شد. وقتی VAR به داور کمک می کند و تصمیمش را تغییر می دهد به این معنی است که وضعیت خوب نبوده است. سیستم VAR در بعضی جاها می تواند کمک کند و به سوت های مرکز زمین کمکی نمی کند. اگر این VAR داشت، اتفاقات زیادی می افتاد.

وی در خصوص استفاده از جوانان در تیمش گفت: ما تیم خوبی داریم و جوانان با استعداد زیادی در تیم ما حضور دارند و فکر می کنم روزهای خوبی برای ما خواهد آمد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.