افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

شکست استقلال مقابل نساجی در نیمه اول/ آبی ها با یک شکست داخلی

  • کد خبر : 370107
شکست استقلال مقابل نساجی در نیمه اول/ آبی ها با یک شکست داخلی

آفتاب نیوز: در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امروز جمعه 30 شهریور تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی از ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به قضاوت علی صفایی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نیمه اول بود و با برتری یک بر صفر به سود سود […]

آفتاب نیوز:

در یکی از دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امروز جمعه 30 شهریور تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی از ساعت 17:15 در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به قضاوت علی صفایی به مصاف هم رفتند. این دیدار در نیمه اول بود و با برتری یک بر صفر به سود سود نساجی به پایان رسید.

تک گل نساجی در این نیمه را کوین یاماگا در دقیقه 45 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

ترکیب استقلال

استقلال با حسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس، میلاد زکی پور، آندونگ، آرمان رمضانی، سیلوا، مشاریپوف و اسلامی بازی کرد. گوستاوو بلانکو، علیرضا کوشکی و گائل کاکوتا به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.

ترکیب نساجی

لووان پولی، امیرمهدی جانمالکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، فرزاد زمهران، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، کوین یاماگا، مرصاد سیفی، امیرمحمد هوشمند و محمدرضا عباسی در ترکیب نساجی حضور دارند. این اولین حضور رقابتی یاماگا پس از مصدومیت جدی چشم است.

نیمه اول

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم با احتیاط کار خود را آغاز کردند و در چند صحنه هر دو تیم موقعیت های گلزنی داشتند که به هدر رفت اما مهمترین اتفاق بازی در نیمه اول در دقیقه 42 و در حالی رخ داد که بازیکنان تیم The تیم نساجی در محوطه جریمه استقلال حاضر شد. زبیر نیک نفس با تکل مهاجم نساجی را رها کرد.

داور ابتدا این صحنه را اشتباه تلقی نکرد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدیویی، علی صفایی برای بررسی مجدد به کنار زمین رفت و برای نساجی پنالتی اعلام کرد.

کوین یاماگا بازیکن سابق استقلال که پس از مصدومیت شدید چشمی برای اولین بار در این دیدار با ترکیب نساجی به میدان رفت، در پشت صحنه حضور داشت و در دقیقه 45 اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سود نساجی به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.